CEO розробників популярної гри Warframe Digital Extremes Стів Сінклер під час інтерв’ю поділився думкою, що великі ігрові студії часто надто швидко відмовляються від своїх ігор-сервісів.
Про це повідомляє VGC.
Сінклер зазначив, що студії з великими бюджетами та ресурсами зазвичай очікують миттєвого успіху від релізу ігор-сервісів. Якщо гра не виправдовує їхні високі очікування, такі проєкти часто просто скасовують, як це сталося з Anthem і Knockout City від Electronic Arts.
“Вони сприймають реліз як остаточний тест, але це не зовсім так. Вони мають фінансові можливості бути терплячими, але рідко це роблять. Випускають гру, вона не відповідає очікуванням, і її відразу ж припиняють. Це сумно, коли ти витрачаєш роки на вдосконалення систем, розробку технологій чи формування спільноти, а потім бачиш, що проєкт закривають через недостатні фінансові показники“, — розповідає Сінклер.
Сінклер також зауважив, що це загальна проблема для великих проєктів з величезним потенціалом, які зникають з ринку надто рано.
Digital Extremes має великий досвід у підтримці ігор-сервісів. Warframe, яка вийшла в 2013 році, досі активно розвивається і підтримує свою аудиторію, і незабаром отримає велике оновлення Warframe 1999 з новими можливостями, такими як “романс” з персонажами.
Також студія працює над новим проєктом під назвою Soulframe, який, на відміну від футуристичного світу Warframe, буде фентезі-MMO.
На презентації TennoCon 2024 компанія продемонструвала нове ігрове відео майбутньої гри.