Шутер Concord, розробка якого тривала цілих вісім років, виявився повним розчаруванням і був закритий через два тижні після релізу.
Цю інформацію передає “Новое время”.
Цей героїчний шутер від першої особи, створений студією Firewalk Studios та виданий Sony Interactive Entertainment, з’явився на PS5 і ПК 23 серпня. Згідно з даними Steam DB, ПК-версія зазнала невдачі, адже лише 68% відгуків виявилися позитивними. У піковий момент одночасно грали лише 697 гравців, що свідчить про надзвичайно низький інтерес. Ситуація на PlayStation 5 залишається невідомою, оскільки ця інформація не розголошується.
Голова Firewalk Studios, Райан Елліс, у блозі PlayStation визнав, що старт гри пішов не за планом.
“Ми розуміємо, що деякі аспекти гри та сам запуск не відповідали нашим очікуванням. Через це ми вирішили перевести гру в автономний режим 6 вересня 2024 року та розглянути можливі шляхи для залучення більшої кількості гравців“, — зазначив Елліс.
PlayStation зупинила продажі гри, перевела її в офлайн-режим та оголосила про повернення коштів усім покупцям.