Нещодавно в мережі з’явилося нове відео, яке демонструє можливості майбутнього ігрового рушія Unity 6. Цей багатоплатформовий інструмент для розробки ігор та застосунків незабаром побачить світ, і новий ролик дозволяє оцінити його в повній мірі.
Про це повідомляє офіційний сайт розробників.
Відео демонструє вражаючі візуальні ефекти, реалістичну графіку, детальне моделювання волосся, а також майстерну роботу з рендерингом великої кількості елементів.
Ролик, який отримав назву Time Ghost, триває понад чотири хвилини і створений тією ж командою, яка раніше працювала над технічними демонстраціями The Blacksmith, Book of the Dead та The Heretic.
Особливості та дата випуску
Завдяки досягненням у графіці, Time Ghost виглядає приголомшливо. Демонстрація використовує новітні можливості HDRP (High Definition Render Pipeline), а також нові технології освітлення, такі як APV, димове освітлення та продуктивні рішення за допомогою GPU Resident Drawer. Розробники, які працюватимуть з Unity 6, отримають у своє розпорядження такі інструменти, як VFX Graph і Shader Graph, що дозволить максимально точно контролювати вигляд фінального продукту.
Окрему увагу варто приділити деталям, зокрема, текстурам тканин на одязі. На крупних планах можна побачити, як тканина реалістично деформується під час руху, хоча анімація персонажів, особливо під час бігу, все ще потребує доопрацювання, зокрема щодо більш природного руху кінцівок.
Машинне навчання і Unity 6
Unity 6 активно використовує можливості машинного навчання для створення максимально реалістичної анімації тканини. За допомогою інструменту Unity Sentis була натренована модель на основі 2000 кадрів, що дозволяє досягти точних деформацій усього за 0,8 мілісекунди на кадр. Це значно покращує візуальну точність і продуктивність.
Вдосконалена система роботи з волоссям
Одна з найбільш вражаючих функцій Unity 6 — покращена система моделювання волосся. У Time Ghost можна побачити волосся високої щільності, яке обробляється в реальному часі. Ця технологія вперше була використана в демонстрації Enemies, але тепер її значно вдосконалили. Волосся тепер моделюється з урахуванням LOD, автоматичної генерації рівнів деталізації та об’ємного вітру, що забезпечує реалістичну фізику та рендеринг волосся в залежності від умов.
Додаткові можливості рушія
У новому блозі Unity команда детально розповіла про нові можливості Unity 6. Крім усього іншого, розробники зможуть скористатися оновленою системою зіткнень VFX, яка забезпечує більш стабільну та надійну обробку подібних ефектів.
Офіційний випуск Unity 6 запланований на 17 жовтня.