Activision тестує новий підхід до матчмейкінгу в Call of Duty: що показали результатиActivision тестує новий підхід до матчмейкінгу в Call of Duty: що показали результати

Наразі на будь-якому форумі, присвяченому Call of Duty, ви напевно зустрінете скарги на SBMM (skill-based matchmaking – матчмейкінг за навичками).

Про проблеми з експериментом компанії над популярною франшизою розповіло видання GAME UA.

Так, багато гравців вважають, що SBMM негативно впливає на гру. Тим не менш, нещодавнє дослідження від розробника Activision показує, що відмова від SBMM могла б призвести до ще гірших наслідків.

Експеримент з SBMM у Call of Duty: Modern Warfare 3

В новій 25-сторінковій доповіді, опублікованій минулого тижня, Activision поділилася результатами експерименту в Call of Duty: Modern Warfare 3, де знизила роль SBMM для частини гравців. Результати були несподіваними: значна частина гравців або припинила грати, або не повернулася до гри після експерименту.

Як працює матчмейкінг у Call of Duty

Activision пояснює, що сучасний матчмейкінг у Call of Duty враховує кілька факторів. Основні пріоритети включають якість з’єднання та час входу в гру, але також враховуються навички гравців, платформа, останні карти та режими гри. Навички оцінюються за кількістю вбивств, співвідношенням вбивств/смертей та іншими параметрами, які регулярно оновлюються після кожного матчу.

Що показав експеримент

У дослідженні, проведеному на початку 2024 року, Activision зменшила важливість навичок у матчмейкінгу для 50% гравців у Північній Америці протягом двох тижнів. В результаті повернення гравців знизилося для 90% учасників експерименту, тоді як найкращі 10% гравців поверталися частіше. Це показує, що відсутність SBMM негативно впливає на більшість гравців і знижує їхню зацікавленість у грі.

Як він вплинув на геймплей

Activision зазначає, що навіть незначне зменшення повернення гравців може мати великий вплив через велику кількість учасників. Якщо ця тенденція продовжиться, менш кваліфіковані гравці можуть зникнути, залишаючи тільки найсильніших гравців, що зменшить загальну кількість учасників і погіршить досвід гри для всіх.

Інші дані щодо експерименту

Документ також згадує інше дослідження, де SBMM було посилено. У цьому випадку висококваліфіковані гравці залишали гру частіше, але новачки залишалися активними. Крім того, було більше матчів з великим розривом у рахунках, що також зменшувало задоволення від гри.

Як відреагувала аудиторія гри

Гравці висловлюють скептицизм щодо результатів дослідження. Деякі вважають, що алгоритм занадто агресивний і не повинен перераховувати навички після кожного матчу, інші пропонують альтернативу у вигляді системи на основі перемог і поразок замість числової системи Activision. Це питання обговорюється вже давно. Основна проблема полягає в тому, що вигравати завжди приємніше, ніж програвати, а часті поразки особливо розчаровують.

Які висновки зробили розробники Activision

Activision прагне зберегти гравців в грі на довший період, вважаючи, що балансування матчів за навичками важливе для загального задоволення від гри. Для детальнішого ознайомлення з даними щодо матчмейкінгу у Call of Duty можна ознайомитися з повною версією білого документу від Activision. Ще одне дослідження, опубліковане в квітні, аналізує вплив матчмейкінгу на основі пінгу.

Олексій Степаненко

Від Олексій Степаненко

Досвідчений автор. Наразі спеціалізуюся на кіберспорті, сучасних технологіях та новітніх розробках у сфері ігор. Занурений у світ інновацій, активно досліджую нові тренди і ділюся своїми аналітичними статтями на різних платформах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *