Популярний інді-роуґлайк Balatro вважався грою без фіналу через свою нескінченну природу. Однак стример під ніком Nandre зумів дійти до того, що можна назвати “справжнім завершенням” проєкту.
Завдяки інноваційній комбінації карткових механік і жанрової унікальності, Balatro вже встигла стати однією з найкращих ігор 2024 року та претендувала на нагороди TGA, повідомляє GamesRadar+.
Як гравець “зламав” гру
Nandre поділився досягненням у X (колишньому Twitter), де розповів, що спочатку побив “ліміт балів” у грі, але на цьому не зупинився. Пройшовши рівень Ante 39, він зіткнувся з аномалією: гра почала “збоїти” — з’явилися візуальні глітчі та неприємні звукові ефекти. У підсумку Balatro видала так званий “екран смерті”, демонструючи, що система не витримала перевищення внутрішнього ліміту.
Саме цей “злам” вважається прихованою фінальною точкою проєкту. Гра фактично завершилася через неможливість обробляти подальші дії користувача.
Фінали в “нескінченних” іграх
Подібний феномен характерний не лише для Balatro. У багатьох інших іграх, які позиціонуються як “нескінченні”, є приховані межі, які розкриваються лише при певних обставинах. Наприклад, класична версія Tetris для NES також “завершується”, коли гравець досягає технічного ліміту можливостей гри.