Оновлення патчу 7.39 для Dota 2 впровадило безліч змін. Серед інших нововведень, заклинання Відьмака отримало нову механіку. Попередня опція Headhunter була прибрана, і тепер гравці можуть вибирати між Malpractice і Cleft Death.
Обидві опції мають схожий відсоток перемог. Проте, на нашу думку, одна з них є кращим вибором. У цій статті ми детально розглянемо обидва варіанти та обговоримо, який з них краще підходить саме вам.
Вибір між двома аспектами Відьмака у патчі 7.39b

Розглянемо, що робить кожна з опцій. Почнемо з Malpractice.
Цей аспект посилює Maledict, завдаючи 75% шкоди від наступного удару у радіусі 800 одиниць. Ця шкода наноситься лише в разі, якщо ворог помре під впливом Maledict.
Cleft Death підсилює інше заклинання Відьмака, Death Ward. Воно зменшує загальну шкоду від ультимативної здатності на 5 одиниць за удар на всіх рівнях, але може завдати удару по другій цілі з 65% від загальної шкоди. Цей аспект також діє на Voodoo Switcheroo.
Переваги та недоліки Malpractice

Malpractice варто розглянути. Додаткова шкода від знищення ворогів дійсно має велике значення. Радіус у 800 одиниць є важливою перевагою, що дозволяє легко вразити декілька супротивників одночасно.
Ще одна перевага Malpractice полягає у використанні на початкових стадіях гри. Cleft Death стає доступним лише на шостому рівні, тоді як Malpractice можна використовувати з першого рівня, що робить його дуже ефективним на перших етапах.
Проте, у цього аспекту є й недоліки. Maledict складніше застосувати, ніж Death Ward, і з часом його корисність зменшується. Malpractice не матиме жодного ефекту, якщо ціль виживе, і завдасть шкоди лише сусіднім ворогам у разі, якщо ціль помре поряд, що не завжди трапляється.
Отже, Malpractice — це потужний аспект Відьмака, але він залежить від смерті ворогів і може бути важким для освоєння.
Переваги та недоліки Cleft Death

Cleft Death має трохи вищий відсоток перемог, і ми вважаємо його найкращим аспектом для Відьмака.
Розглянемо негативні сторони цього аспекту. По-перше, він наносить менше шкоди, якщо в радіусі лише один герой. Це особливо важливо на першому рівні, коли Death Ward завдає майже на 10% менше шкоди. Це може призвести до виживання ворогів, і є особливо небезпечним при зустрічі з героями, такими як Faceless Void, Weaver і Terrorblade.
Ще одна негативна риса Cleft Death — це те, що у вас немає ефективного аспекту, поки ви не візьмете очко у Death Ward, що зазвичай відбувається лише приблизно на восьмій хвилині гри. Хоча це і не суттєвий недолік, проте на початку гри це надає перевагу Malpractice.
Натомість позитивні сторони Cleft Death вражають. Death Ward завдає чисту шкоду і може знищити команди в пізній грі, якщо його залишити без нагляду. Додаткова шкода у 65% є значним посиленням, особливо в поєднанні з Aghanim’s Scepter.
Death Ward також набагато простіший у використанні, оскільки його можнаCast навіть з відстані. Він триває стільки, скільки Відьмак може його підтримувати, тому вороги можуть навіть знову потрапити під його дію. На відміну від Maledict, який або потрапляє, або зовсім не діє.
У підсумку, ми вважаємо обидва аспекти Відьмака дієвими, але Cleft Death практично завжди є кращим вибором.