Як вирішити шахову головоломку в Little Nightmares 2

Як вирішити шахову головоломку в Little Nightmares 2

У грі Little Nightmares 2 ви зіткнетеся з шаховою головоломкою, яка виникає під час перебування у школі. Ця головоломка перешкоджає вашому прогресу, і вам потрібно взаємодіяти зі шаховими фігурами, щоб відкрити прихований ключ. Це коротка, але важлива частина гри, де уважність і точність розташування фігур є ключовими.

Ось інструкція для розв’язання шахової головоломки в Little Nightmares 2.

Де знайти шахову головоломку

Після втечі від Вчителя підніміться на верхній поверх, де ви потрапите в нову кімнату. Щоб відкрити наступні двері, вам потрібно зібрати шахову фігуру для досягнення ручки. Тут ви опинитеся в приміщенні з великим розкиданим шаховим полем.

Як розв’язати шахову головоломку

  1. Відкрийте рішення
    Підійдіть до правого боку кімнати та взаємодійте з картинкою з червоним оком. Потягніть її вниз, щоб побачити малюнок, який показує, як повинні бути розташовані фігури. Це буде вашим орієнтиром для розв’язання головоломки.

  2. Знайдіть відсутні частини

    • Топ Рок знаходиться поза цією кімнатою.
    • Топ Ферзя знаходиться праворуч у кімнаті головоломки.
    • Топ Короля можна знайти на столі ліворуч від дошки.
  3. Досягніть верхівки Короля
    Щоб зняти топ Короля зі столу, поставте Топ Рока тимчасово на місце Ферзя, щоб ви могли залізти на нього. Після того, як дістанете топ Короля, поверніть Топ Рока на його місце.

  4. Розмістіть фігури
    Встановіть фігури Короля, Ферзя та Рок на свої місця відповідно до вказівок, які ви бачили за картиною.

Як отримати ключ

Запрыгніть на фігуру Рок, а потім стрибайте на стіл, де бачите мигтююче світло. Витягніть це світло вниз, і відкриється потаємні двері, за якими знаходиться ключ. Візьміть його і повертайтеся вниз, щоб відкрити двері та продовжити подорож.

Ця інструкція допоможе вам ефективно вирішити шахову головоломку в Little Nightmares 2.