Як отримати доступ до Rock Solid у грі Where Winds Meet

Як отримати доступ до Rock Solid у грі Where Winds Meet

Отримання здібності Rock Solid у грі “Where Winds Meet” є важливим кроком для гравців, які обрали tank build. Поєднуючи цю здібність зі списом Stormbreaker, ви зможете значно покращити захист, особливо після застосування бойового мистецтва Storm Roar для провокації ворогів. Цю зброю можна здобути вже на початку гри.

Але отримати Rock Solid можна лише через пізні етапи кампанії, зокрема під час арки Кайфенг, коли ви вже готові стати більш стійкими. Гравці можуть підвищувати рівні Inner Way, відкриваючи бонусні ефекти та можливості лікування. Далі розглянемо, як отримати Rock Solid у “Where Winds Meet”.

Отже, щоб отримати здібність Rock Solid, вам потрібно завершити кампанію “Unbound Cavern”. Цей сюжетний етап став доступним через кілька днів після виходу гри. Місія почнеться автоматично, коли ви досягнете Ash Pit під час арки Кайфенг.

Продовжуйте виконувати завдання, поки не дійдете до Ghost Revelry Hall – підземної локації на карті. Ви зіштовхнетеся з серією ворогів, а потім з другим босом – Zhuxie Gule. Хоча ця битва може бути непростою, вона відкриє доступ до справжнього виклику.

Фінальним противником у цій кампанії буде Dao Lord. Битва може бути складною, адже бос ділиться на три різні сутності в другій фазі. Перемігши їх, ви завершите місію та отримаєте Rock Solid Inner Way у “Where Winds Meet”.

Здібність Rock Solid є особливо корисною для tank build. Вона надає 20% зниження шкоди від босів та 5% від звичайних супротивників, якщо виконати провокацію за допомогою Roar of Storm. Поки дія здібності активна, Inner Way ще більше знижує всю завдану шкоду на 10%.

Як і в інших випадках, ви можете підвищувати здібність Rock Solid за допомогою відповідних томів, відкриваючи додаткові пасивні навички у переходах рівнів:

  • Рівень 1: Збільшує тривалість вашого щита HP та бонусних ефектів. Щити поглинають більше шкоди, і якщо їх знищити до закінчення терміну дії, вони відновлюють HP залежно від залишкової ємності.
  • Рівень 2: Збільшує максимальне HP залежно від вашого рівня в одноосібному режимі.
  • Рівень 3: Атаки проти провокованої одиниці завдають додаткові 5% шкоди.
  • Рівень 4: Знижує шкоду під час використання Thundering Roar на 25%.
  • Рівень 5: Підвищує зниження фізичної шкоди на 2,5%.
  • Рівень 6: Коли дія зменшення шкоди від Wind Thunder Roar активна, удари по цілі відновлюють частину HP. Лікування активується один раз на супротивника.