Як FURIA Досягла Перемоги на FISSURE Playground #2

Як FURIA Досягла Перемоги на FISSURE Playground #2

Відзначення тактичної боротьби

Команда The MongolZ використовувала точність стрільби Mzinho та агресивні дії Senzu, щоб тримати раунди на конкурентному рівні. Однак методичний захист FURIA та їх продумані ротації часто нейтралізували ці загрози. Досвід FalleN виявився важливим у вирішальних моментах, де грамотне використання утиліт і комунікації зіграло вирішальну роль. Його спокійний, але агресивний стиль гри, а також ключові вбивства заважали MongolZ реалізувати свої вхідні дії і допомагали завершувати раунди.

Карта також продемонструвала адаптивність обох команд. MongolZ експериментували з різними стратегіями, в той час як FURIA відповідали ефективними кроссфайрами та ігровим чуттям, що дозволило їм закрити матч на карті Nuke та зберегти лідерство у серії.

Overpass

Overpass став вирішальним етапом у серії, де The MongolZ повернули собі ініціативу, здобувши переконливу перемогу з рахунком 13-9 завдяки вражаючим індивідуальним виступам та розумним тактичним рішенням. Матч розпочався з агресивного виконання пістолетного раунду від MongolZ. Завдяки таким гравцям, як Techno та Senzu, вони активно шукали важливу інформацію та ранні вбивства, щоб не дати FURIA впевнено атакувати точку B. Їхня пріоритетна стратегія полягала у швидкій ротації на A, що виявилося вдалим рішенням: вони захопили точку та забезпечили контроль над ключовими кутами, при цьому Senzu здійснив вражаюче трійне вбивство, що задавало тон.

На протязі карти FURIA не змогли зняти тиск, оскільки The MongolZ майстерно використовували дими, флешки та координовані позиції, що заважало спробам FURIA контролювати площу та здійснювати ротації. Стратегічні рішення FalleN у середині раундів допомогли організувати ефективні фейки та фланги, зокрема, грайливий фейк на B, за яким послідував вчасний фланг від Yuri, що зруйнував оборону MongolZ і дозволив FURIA залишатися в грі.

Однак витримка The MongolZ виявилася справжнім виявом сили, оскільки вони підтримували терплячий темп і ефективно використовували утиліти, неодноразово заважаючи FURIA. Ключові моменти включали точні постріли Mzinho та 910 в критичних ситуаціях, а також агресивні дії поблизу туалетів і переходів, які підштовхнули захист FURIA до межі. Незважаючи на опір FURIA, скоординовані дії MongolZ і перевага на стороні захисту забезпечили їм завершення карти, змусивши перейти до вирішального п’ятого мапи в запеклій фінальній битві.

Dust2

Фінальна карта, Dust2, стала випробуванням для досвіду і самовладання FURIA під тиском. На початку раундів MongolZ здобули декілька передбачуваних перемог у пістолетах та виконали свої стандартні комбінації, але FURIA, застосувавши контратакуючі стратегії з агресивними атаками з боку захисту та швидкими ротаціями, швидко обмежили контроль MongolZ на довгих і в середині карти.

Критичні помилки MongolZ, такі як помилки в ротаціях і позиційні невдачі від гравців, як Techno4K та 910, були суворо покарані. Постійне використання FURIA ротацій на бомбових точках та вчасне використання утиліт ускладнили MongolZ реалізацію їхніх стандартних комбінацій.