Усе, що варто знати: Клавіші WASD у League of Legends

Усе, що варто знати: Клавіші WASD у League of Legends

Сьогодні система управління WASD стала доступною на тестовому сервері League of Legends. Після анонсів у середині травня, які повідомляли, що WASD стане новим варіантом управління для гравців, обговорення цієї зміни загострилося. Серед обговорюваних тем – від її впливу на поточний метагейм до можливих труднощів, з якими можуть зіткнутися гравці під час освоєння нової механіки. Після майже 16 років League of Legends продовжує свій розвиток. Ось усе, що потрібно знати про WASD.

Що таке WASD-управління?

WASD-управління є стандартом в індустрії комп’ютерних ігор, зокрема в іграх від першої та третьої особи. Аббревіатура відповідає чотирьом клавішам на стандартній клавіатурі QWERTY, що дозволяє гравцям рухатися в восьми звичайних напрямках:

  • W – Вперед
  • A – Вліво
  • S – Назад
  • D – Вправо

Комбінуючи будь-які дві відповідні клавіші, гравець може виконувати діагональні переміщення свого персонажа у грі.

WASD запустили на PBE

Рішення Riot Games ввести WASD у League of Legends є стратегічним кроком, спрямованим на полегшення освоєння гри для нових гравців, адже вони зможуть користуватися більш знайомими елементами управління.

Для досвідчених гравців WASD запропонує нові підходи до ігрового процесу. Це значна зміна для будь-якої гри, де були оновлення команди управління. Однак система натискання для руху не зникне, і разом із WASD гравці зможуть використовувати обидва варіанти управління, обираючи найбільш зручний для себе.

Переваги WASD

На відміну від традиційного методу натискання для руху, WASD відкриває нові можливості для гравців різних навичок. Наприклад, ухилення від скілл-шотів за допомогою WASD буде набагато легшим у порівнянні з класичною необхідністю швидко натискати мишу. Кайтинг, один із основних навичок, яким потрібно оволодіти гравцям ADC для досягнення успіху, тепер матиме окремі команди для руху та автоатак.

Чи підвищить це загальний рівень навичок серед гравців, або навпаки, його знизить, поки що залишається під питанням.

Балансування та тестування

WASD буде тестуватися на тестовому сервері League of Legends починаючи з сьогоднішнього дня. Згідно з інформацією від Riot Meddler, перші параметри балансування, що будуть перевірені для WASD-управління, включають:

  • Затримка таймерів ударів при використанні WASD з утримуванням клавіші руху.
  • Не відміна анімації руху WASD на найпершій кадрі.
  • Зниження швидкості атаки, якщо гравець використовує WASD і утримує клавішу руху.