Презентація ігрового трейлера Blood of Dawnwalker відбулася в прямому ефірі на Twitch, а також вийшло коротке відео на YouTube, яке показало багато деталей про його величезний і складний відкритий світ, наповнений різноманітними локаціями та непереможними, а також демонстрацію динамічного і напруженого геймплею з ближніми боями та магією.
Ця трансляція розкрила ще більше деталей про розробку гри, оскільки ключові розробники пояснили основні механіки гри. Ось п’ять важливих моментів, які ви могли не помітити в новому трейлері ігрового процесу The Blood of Dawnwalker.
Сховані деталі в трейлері The Blood of Dawnwalker
1) Роль Двоїстості Коена
Головним героєм гри є Коен, вампір, який страждає від отруєння сріблом. Це перетворює його на Dawnwalker — людину вдень і вампіра вночі. Він є жителем середньовічного королівства Вейл Сангора, яке контролюється кровожерливим Бренцисом.
У трейлері Blood of Dawnwalker здібності Коена до пересування і бою змінюються в залежності від часу доби. Вдень він перебуває в людській формі, борючись із ворогами за допомогою мечів і унікальної кровної магії, що, здається, пов’язана з його хворою сестрою Луною.
Вночі він перетворюється на вампіра, що дозволяє йому швидко пересуватися з короткою телепортацією (схожа на здібність Blink з Dishonored) та навіть підніматися на стрімкі скелі та дахи завдяки підвищеній спритності. Завдяки цьому ви зможете проходити всі місії у грі різними способами, залежно від часу доби.
2) Відкритий дизайн квестів

Трейлер гри Blood of Dawnwalker продемонстрував відкриту природу своїх квестів. Оскільки родина Коена була викрадена, у нього є лише 30 днів, щоб з’ясувати їх місцезнаходження. Ця механіка з обмеженим часом нагадує класичну гру N64 The Legend of Zelda: Majora’s Mask.
Цей цикл дню і ночі безпосередньо впливає на всі квести, де певні з них потрібно виконати в установлені терміни. Інакше ви ризикуєте не завершити ці квести і почати нове проходження, щоб спробувати їх ще раз.
Концепція квестів у The Blood of Dawnwalker є досить цікавою — вам потрібно організовувати свої завдання за дня, пріоритетно виконуючи квести, які мають більше значення для сюжету і дають кращу нагороду. Зважаючи на безліч діалогових опцій, багато квестів мають різні варіанти, залежно від ваших виборів.
Також буде багато квестів, які ви можете спробувати виконати на нижчому рівні, що дозволяє вам кидати собі виклик у грі, якщо ви хочете отримати кращі нагороди раніше.
3) Значення певних NPC та кровожерливість Коена

Коли Коен перетворюється на вампіра вночі, його шкала здоров’я стає безпосередньо пов’язаною з його кровожерливістю. В залежності від того, наскільки він голодний, він повинен вживати кров, щоб відновити здоров’я. Це, в свою чергу, вплине на його бойові здібності в цьому стані, де певні вампірські здібності стають сильнішими з кожним ковтком крові.
Існує також багато спеціальних NPC у цьому відкритому світі. Якщо ви вирішите пожертвувати ними, їх присутність або відсутність може змінити різні сегменти світу та вплинути на результати багатьох квестів.
Трейлер гри також підтвердив, що Коен можеживити кров’ю тварин, якщо він вирішить не вбивати невинних людей. Однак, виглядає так, що людська кров даватиме більше переваг у вигляді кількох бустів.
4) Шрами Коена, арканова магія та бойові здібності

Вдень Коен може використовувати будь-які ближні зброї, такі як мечі та кулаки, а також різноманітні арканові заклинання. Трейлер підтвердив потенціал направленої бойової системи, де ви може вручну регулювати напрям своїх атак. Це, в свою чергу, нагадує систему з For Honor, Kingdom Come: Deliverance і Blades of Fire.
Крім того, Коен має можливість використовувати кровну магію, для чого він повинен вирізати рунічні символи на своїй руці, щоб активувати їх. Справляється з обмеженою кількістю використань, і він повинен чекати ночі, щоб відновити свої руки у вигляді вампіра.
Також трейлер демонструє свою тактичну бойову систему в реальному часі, дозволяючи призупиняти бій, щоб заклинати магію та виконувати спеціальні атаки на конкретні частини тіла. Ця система нагадує механіку VATS з ігор Fallout та інших ігор в жанрі RPG.
5) Величезний, динамічний відкритий світ, подібний до The Witcher 3

Трейлер The Blood of Dawnwalker також демонструє динамічно змінний відкритий світ. В залежності від важливих рішень, прийнятих у ключових моментах сюжету, навколишній світ буде змінюватися, надаючи як вигоду, так і шкоду. Більше того, NPC та їхні дії також змінюються в залежності від часу доби.
Хоча трейлер показав переважно основну міську зону гри, також буде багато інших локацій, таких як гори, пустелі та інші. З таким різноманітним відкритим світом і його загальною механікою, ця гра, безсумнівно, взяла натхнення від The Witcher 3. Тому ми сподіваємось на цю гру, коли вона вийде в 2026 році.