Star Wars Outlaws: основні очікування від майбутнього релізуStar Wars Outlaws: основні очікування від майбутнього релізу

Журналіст Кіт Стюарт поділився своїми враженнями від гри Star Wars Outlaws після прес-заходу в Лос-Анджелесі, де він дізнався про особливості проекту та команду розробників.

Свої думки стосовно гри Стюарт висловив у статті для The Guardian.

Star Wars Outlaws розгортається між подіями фільмів “Імперія завдає удару у відповідь” і “Повернення джедая”, фокусується на Кей, вуличній злодійці, яка планує масштабне пограбування.

Через 10 хвилин після початку перегляду гри, Кей Весс потрапляє в Морогану, забите місто на місяці Тошара, що поєднує старі піщані халупи та футуристичні споруди з неоновими рекламами та голограмами. Тут мешкають екзотичні інопланетяни та дроїди, а міські бари та ігрові зали надають специфічну атмосферу.

На фоні імперської пропаганди та патрулів штурмовиків, які перевіряють документи, передається атмосфера класичної трилогії “Зоряних війн”. Кіт зазначає, що команда розробників, під керівництвом наративного директора Навіда Хаварі, вклала зусилля для збереження тональної послідовності, натхненної не лише фільмами, а й роботами Акіри Куросави та спагетті-вестернами.

Гра, що виходить 30 серпня, розроблялась студією Massive Entertainment протягом майже п’яти років. Після первинного анонсу в 2018 році, ідеї гри були представлені у 2020 році з акцентом на відкритий світ та історію шахрая.

Особливості гри

Outlaws розповідає про Кей, яка намагається виплатити величезну нагороду за свою голову, збираючи команду для великого пограбування. Джуліан Джерайті, креативний директор, зазначає, що персонаж Кей був створений для відмінності від відомих героїв, таких як Хан Соло.

Гравці зможуть досліджувати п’ять основних світів, зокрема Татуїн і Кантоніку, та стикатися з кримінальними синдикатами. Союзи з одними бандами приведуть до конфліктів з іншими, що відкриє можливості для інтриг.

Джерайті пояснює, що персонаж Кей був створений як унікальна альтернатива вже відомим героям. Нікс, її супутник, буде допомагати в проникненні та відволіканні охорони, натхненний поведінкою домашніх тварин.

Гра відмовляється від традиційних дерев навичок на користь природного прогресу, а космічні подорожі дозволять гравцям вільно переміщатися між планетами. Керування польотами буде простим і аркадним, з можливістю автоматичного захоплення цілей.

Хаварі сподівається, що завдання та квести дозволять зануритися в глибини всесвіту “Зоряних війн”, пропонуючи нові відкриття та пригоди. Star Wars Outlaws вийде 30 серпня на ПК, PS5 і Xbox Series S/X.

Олексій Степаненко

Від Олексій Степаненко

Досвідчений автор. Наразі спеціалізуюся на кіберспорті, сучасних технологіях та новітніх розробках у сфері ігор. Занурений у світ інновацій, активно досліджую нові тренди і ділюся своїми аналітичними статтями на різних платформах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *