S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав масштабне оновлення 1.3.2 – усі ключові виправленняS.T.A.L.K.E.R. 2 отримав масштабне оновлення 1.3.2 – усі ключові виправлення

Команда студії GSC Game World випустила новий великий патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Оновлення під номером 1.3.2, обсяг якого перевищує 11 ГБ, вже доступне для встановлення.

Про це повідомляє портал Players.

У цьому апдейті розробники зосередилися на виправленні технічних несправностей і сюжетних помилок, що впливали на перебіг гри. Вони наголосили, що й надалі активно аналізують фідбек спільноти S.T.A.L.K.E.R. 2 та вже готують наступні оновлення.

Ключові зміни (далі можливі спойлери до сюжету):

Основна історія та побічні завдання:

  • Виправлено ситуацію, коли певні двері або підземні проходи залишалися заблокованими для деяких гравців.
  • Усунено баг, через який персонажі могли з’являтись мертвими ще до початку місії.
  • Виправлено неправильне розташування маркера сержанта Івайлова.
  • Вирішено проблему з NPC у Заліссі, які не доходили до місця фінальної сцени, блокуючи подальший прогрес.
  • Відновлено ініціацію діалогу з одним із ключових героїв після виконання певних дій.
  • Усунуто баг, що унеможливлював проходження місії “Відповіді коштують дорого”, якщо гравець спершу тікав із бою, а потім повертався для обшуку тіла.
  • Виправлено маркер для Чорнозему, який міг вести в хибному напрямку під час завдання.

Оптимізація та технічні поліпшення:

  • NPC знову використовують ліхтарі та краще реагують на присутність гравця.
  • Полагоджено переміщення NPC до точок призначення, навіть якщо гравець їх не бачить, що раніше могло заблокувати квест.
  • У місії, пов’язаній зі Шрамом, виправлено відсутність можливості розпочати діалог.
  • Усунено баг із раптовим зникненням Коршунова в кінці катсцени.
  • Виправлено ситуацію, коли Коршунов під час місії “Останні приготування” починав неконтрольовано скочуватися до ліфта.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *