Гра Predecessor, що є новим командним стратегічним MOBA проектом від Omeda Studios, оголосила про запуск свого нового чемпіонатного циклу. Це оголошення стало логічним продовженням успішного турніру Summer Showdown Creator Tournament, який відбувся у квітні цього року. Новий Чемпіонатний Цикл Predecessor покликаний скористатися минулим успіхом та, сподіваємось, перетворити спільні зусилля на повноцінний змагальний кіберспортивний формат.
Що таке Predecessor?
Predecessor являє собою новаторський погляд на жанр MOBA, що грається з третьої особи. Гравці досліджують та ведуть бої на традиційних трьох лініях, але з унікальними здібностями та захопливими перспективами третьої особи, а також елементами вертикальності, що створюють неперевершений досвід для фанатів жанру.
Запущена у 2024 році, гра вважається духовним successorом проекту Paragon, над яким Epic Games працювала у 2016 році перед виходом Fortnite. Після закриття Paragon у 2018 році, Epic Games випустила активи гри на загальний доступ.
Придбана у 2021 році і після чотирьох років розробки, Predecessor була випущена в 2024 році. Цей останній крок підкреслює великі амбіції студії щодо перетворення їх гри на потужний кіберспорт у майбутньому. На даний час у гри вже понад 2 мільйони гравців на платформах PC, PlayStation та Xbox. Більше інформації про Predecessor можна знайти на їхньому офіційному вебсайті.
Чемпіонатний Цикл Predecessor
Наразі чемпіонат орієнтується на конкуренцію в Європі та Північній Америці і стартує 31 травня. Основною метою цього запуску є “висвітлення нових талантів, підтримка взаємодії в громаді та подальше закладання основ для росту кіберспортивної сцени Predecessor”. Важливі дати для Чемпіонатного Циклу Predecessor наведені нижче:
- Реєстрація на PCC 2025 літній сезон: 31 травня
- PCC Creator Cup: 14-15 червня
- Попередні змагання PCC NA 2025 літнього сезону: 21-22 червня
- Попередні змагання PCC EU 2025 літнього сезону: 28-29 червня
- Фінали PCC NA та EU 2025 літнього сезону: 12-13 липня
“Це великий крок, який демонструє нашу прихильність до розвитку змагального гравіння та прямої підтримки нашої неймовірної спільноти. Запровадивши лінію шкірок Victorious у версії 1.6, з усіма доходами, які підуть на призовий фонд, ми надаємо можливості гравцям та зміцнюємо майбутнє Predecessor як провідного кіберспорту.” – Роббі Сінгх, генеральний директор Omeda Studios.
Додаткова інформація про чемпіонат буде опублікована через офіційні канали Predecessor, а турніри транслюватимуться в прямому ефірі з офіційного Twitch-каналу Predecessor, щоб фанати могли стежити за подіями.