Місія «У череві звіра» в грі Ghost of Yotei є однією з найнапруженіших основних завдань. Головна героїня Ацу вирушає в небезпечну пригоду, намагаючись обдурити Оні та врятувати Джубея водночас. Жодних помилок тут не буде, оскільки вам доведеться ховатися, боротися та приймати ризиковані рішення, які вплинуть на подальший розвиток сюжету.
Ось покрокова інструкція для виконання місії.
Щоб розпочати завдання, після завершення «Божевільного переслідування» ви опинитеся біля «Гарячого джерела», захованого серед гір. Ознайомтесь із місцевістю, а потім рушайте в «Ісікарі Маркет», який розташований на південь від місця, де ви вперше зустріли Мад Горо.
Прибувши на ринок, пройдіть вулицями, де з’являться нові персонажі, включаючи торгівців і тих, хто надає побічні завдання. У кінці ви знайдете Джубея, який чекає біля великого дерева. Заговоріть з ним, щоб розпочати «У череві звіра».
Під час розмови ви дізнаєтеся, що клан Мацумае не планує відпускати Мад Горо, як ви сподівалися. Ацу швидко імпровізує новий план: вона вирішує вдаватись до обману і зіграти роль в’язня, щоб заманити Оні. Джубей, хоч і не в захваті від ідеї, погоджується, і так розпочинається місія.
Ацу одягає «Наказну уніформу» та підходить до воріт замку Оні. Охорона запитує вас, хто ви, і трохи вороже ставиться до вас, але незалежно від вибору діалогів, вас врешті-решт впустять.
Усередині ви нарешті зустрічаєте самого Оні. Ацу передає йому мушкет і «в’язня», прикидаючись одним із його найманців. Оні цікавиться нею та запрошує її глибше в замок, щоб отримати винагороду.
Він веде її до кімнати трофеїв, заповненої старовинними реліквіями, серед яких обладунки, картини, зброя та навіть військові трофеї. Приділіть увагу катані, яка лежить праворуч – Ацу впізнає її, оскільки вона належала її батькові. Незалежно від того, в якій послідовності ви досліджуєте кімнату, Ацу просить цей трофей у якості винагороди. Оні приймає, даючи їй 3000 мон та комплект для меча «Близнюки-вовки» перед тим, як її відправити.
Після того як ви знову здобули контроль над Ацу, настав час спланувати наступний крок. Використовуйте бінокль щоб обстежити територію з балкона. Вам потрібно відзначити три ключових об’єкти:
1. В’язень, прив’язаний до стовпа
2. Споруда в’язниці
3. Канта, тюремник, величезний охоронець з ключами
Ці маркери стануть вашим путівником у наступній частині.
Тепер просувайтеся обережно правим боком двору і підберіть кілька пляшок саке з ящиків – вони відновлюють дух і можуть відвернути увагу охоронців. Коли ви намагаєтеся непомітно підкрастися до Канта, щоб забрати його ключі, спрацьовує катсцена, і ви змушені будете з ним битися.
Оні вважає це «поєдинком на честь», що означає, що ви будете боротися дерев’яним мечем для навчання. Ось як з ним розправитися:
– Якщо він отримує нахил, швидко ухиляйтеся вбік. Не намагайтеся блокувати.
– Він атакує короткими комбінаціями, чекайте, поки він закінчить, перш ніж атакувати у відповідь.
– Коли його зброя світиться золотом, утримуйте і відпустіть трикутник, щоб контратакувати та роззброїти його.
– Якщо вона світиться червоним, терміново відходьте, адже він намагається вас захопити.
Пам’ятайте, що вам не вдасться блокувати більшість його ударів, тому терпіння – важливе. Ухиляйтеся, контратакуйте та вчасно відступайте. Якщо ви наважитеся, кидайте в нього порожні пляшки саке, щоб ненадовго його зупинити. Після достатньої кількості ударів Канта впаде, і Ацу, видаючи повагу, непомітно візьме його ключі.
Після цього вас поведе до конюшні, проте не поспішайте, поки не взаємодієте з вашим конем. Це поверне вам усю вашу зброю. Зараз знову озброєні, крадькома повертайтеся до замку.
Суворо дотримуйтесь високої трави, щоб не привернути увагу собаки-охоронця. Використовуйте канат для підйому на вежу, нейтралізуйте охоронця, що знаходиться на верху, і поповніть свої стріли з колчана. Продовжте через канатний міст до наступної області, тихо усуваючи будь-яких розбійників на своєму шляху.
Невдовзі ви помітите в’язня, якого ганяють два охоронці. Поверніться до них і приберіть їх, після чого поговоріть з в’язнем. Він розповість, що камери «на уступі вверх, за барабанами». Дотримуйтеся його вказівок: піднімайтеся на стіну, пройдіть через дірку у стіні, і ви опинитеся у в’язничній зоні. Використовуйте ключі, які вкрали у Канта, щоб відкрити камеру Джубея.
Ацу та Джубей знову зустрічаються, але все ще багато непорозумінь залишається попереду.
Джубей проводить вас до слабкої частини стіни. Допоможіть йому зламати решітку, а потім використайте канат для спуску зі скелі. По дорозі зберіть усі доступні ресурси, такі як мідний рудник, саке та стріли.
Вирушаючи на дерев’яні риштування, ви опинитеся на верхньому уступі із видом на тронну кімнату Оні. Штовхніть великі двері, щоб спровокувати катсцену.
Тут ситуація ускладнюється: Оні зізнається, що він вже знав, хто така Ацу. Він впізнав її в момент, коли вона запитала про катану батька. Починається хаос. Джубей намагається врятувати її, і вони разом тікають.
Слідуйте за Джубеєм через коридори, поки не дійдете до коней. Осідлайте коня, і гра введе механіку «Конячий удар». Утримуйте L1 + R1, щоб протараняти ворогів, поки мчитесь. Після цього не зупиняйтеся, доки не втечете з території замку.
Коли ви нарешті покинете замок, закінчиться катсцена. Ацу не вдалося вбити Оні, і Джубей обурений, що вони мусили покинути своїх людей. Відбувається суперечка, а їхнє нестабільне партнерство починає тріщати по швах. Місія завершується на цій гіркій ноті, підготовлюючи грунт для наступної: «Вогняна наслідок».