Оновлення Wuchang Fallen Feathers Patch 1.5 нарешті реалізоване, і розробники вже деякий час анонсували ці зміни в геймплеї та бойовій системі. Випуск відбувся 12 серпня 2025 року для ПК, а версія для консолей вийшла 14 серпня. Це не просто корекції балансу, а оновлення, яке кардинально змінює відчуття бою в грі.
Серед помітних нововведень — швидші анімації підйому в бою та інтелектуальніші можливості для лікування, а також підготовка до ще більших змін у майбутньому. Оновлення 1.5 виглядає так, ніби воно було створено на основі реальних відгуків гравців.
Однією з найзначніших змін у патчі 1.5 є вдосконалення ігрових механік. Так, було збільшено коефіцієнт невразливості під час підйому з землі, що дозволяє уникати неприємностей, коли вас атакують вороги. Тепер не потрібно безперервно натискати кнопку при падінні, можна обирати момент для відновлення, що дуже корисно під час протистоянь з ворогами, такими як Ming General чи Commander Honglan.
Додатково прискорено анімацію лікування, а можливість скасувати відновлення для ухилення від атак робить бої менш напруженими і більше комфортними. Гравці зможуть краще реагувати на швидкі атаки ворогів.
Також були внесені корективи в AI супротивників, що зробило їхнє поведінку менш передбачуваною, а деякі NPC отримали нові репліки для різних сюжетних ліній. Додано кілька виправлень у главі 4, які включають корекції діалогів і перепланування рівнів, щоб усунути блокування проходження.
В рамках оновлень змінено балансування пасток і мін, покращені швидкості ліфтів, які тепер стали тричі швидшими. Важливо також те, що тепер відроджуватися можна буде безпосередньо біля входу до битви з босом, що зменшить неприємні подорожі до бою.
Це оновлення справді є кроком уперед у вдосконаленніWuchang Fallen Feathers, забезпечуючи гравцям цікавішу і динамічнішу гру.