CD Projekt Red випустила патч 2.21 для Cyberpunk 2077, який приніс підтримку технології DLSS 4 та сумісність із графічними картами серії Nvidia GeForce RTX 50. Проте функціонал мультикадрового рендерингу стане доступним лише з 30 січня.
Про це повідомляє “24 Канал”.
Попри відсутність спеціальної команди підтримки з весни минулого року, гра продовжує отримувати регулярні оновлення, що свідчить про активну роботу над її вдосконаленням. Згідно з офіційним повідомленням розробників, оновлення 2.21, випущене 23 січня, інтегрує DLSS 4, що забезпечує покращення продуктивності та деталізації графіки на ПК.
На момент релізу власники відеокарт GeForce RTX отримали доступ до нових можливостей: DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution та DLAA, які підвищують стабільність освітлення, деталізацію текстур та загальну якість графіки. Водночас тестування оновлення показало, що використання DLSS Super Resolution може знизити продуктивність на 3-5%, про що повідомив техноблогер MxBenchmarkPC.
Окрім впровадження DLSS 4, патч 2.21 також містить низку виправлень та покращень:
- вдосконалення фоторежиму 2.2,
- оновлення дизайну автомобілів,
- виправлення помилок у створенні персонажів,
- коригування налаштувань для консолей Xbox,
- усунення багу з появою двох Джонні Сільверхендів на пасажирському сидінні.
Оновлення 2.21 уже доступне для завантаження на ПК через Steam, GOG, Epic Games Store, а також для PS5 і Xbox Series X/S. Проте розробники зазначили, що оптимізація гри для PS5 Pro поки не планується.