Оптимальна Настройка для Yas Marina Circuit на Гран-прі Абу-Дабі F1 25

Оптимальна Настройка для Yas Marina Circuit на Гран-прі Абу-Дабі F1 25

Гран-прі Абу-Дабі у Формулі 1 2025 року проходить на сучасному тракті Яс-Маріна, який славиться своїми вражаючими пейзажами, переходами з сутінок у нічне драйвінг, а також поєднанням швидкісних прямих і технічних поворотів. Цей трек є справжнім протиріччям — швидкі зони DRS змінюються на вузькі піки, а плавні повороти на жорсткі зони гальмування — все це робить вибір налаштувань автомобіля надзвичайно важливим.

Щоб продемонструвати найкращі результати на цьому треку, вашому автомобілю слід бути швидким у прямих та маневреним у складних секторах.

Отже, ось оптимальні налаштування, щоб досягти успіху під час відбіркових заїздів або ж здобути подіум на Гран-прі Абу-Дабі.

Рекомендується налаштування автомобіля для ефективного проходження кола в Абу-Дабі:

Аеродинаміка:
– Переднє крило: 25
– Заднє крило: 25

Трансмісія:
– Диференціал на відкритті: 100%
– Диференціал на закритті: 15%

Геометрія підвіски:
– Передній камбер: -2.50
– Задній камбер: -1.00
– Передня схил: 0.00
– Задня схил: 0.12

Підвіска:
– Передня підвіска: 41
– Задня підвіска: 6
– Передня антироликова балка: 15
– Задня антироликова балка: 21
– Висота передньої підвіски: 20
– Висота задньої підвіски: 43

Гальма:
– Тиск гальм: 100%
– Передній баланс гальм: 60%

Шини:
– Тиск у передніх правих шинах: 29.5 psi
– Тиск у передніх лівих шинах: 29.5 psi
– Тиск у задніх правих шинах: 21 psi
– Тиск у задніх лівих шинах: 21 psi

Ці налаштування забезпечать високе зчеплення під час проходження поворотів та стабільність під час гальмування, що є вирішальними факторами для успіху на трасі Яс-Маріна. Симетричні аеродинамічні налаштування та жорсткий передній кінець забезпечать стабільність на високих швидкостях, тоді як м’який задній кінець поліпшить зчеплення під час прискорення. Налаштування диференціалу та геометрії гарантують стабільний та агресивний автомобіль у технічних секторах Абу-Дабі.

З такими налаштуваннями ви зможете впевнено атакувати вузькі повороти в останньому секторі, зберігаючи при цьому швидкість на довгих прямих, що робить це оптимальним налаштуванням для домінування на Гран-прі Абу-Дабі у Формулі 1 2025 року.