Оновлення VALORANT 11.08: Значні зміни для Агентах

Оновлення VALORANT 11.08: Значні зміни для Агентах

Riot Games представила свій фінальний патч року для VALORANT під номером 11.08, що містить значні зміни для агентів, зброї та карт. Цей патч є важливим етапом у досягненні довгострокової мети розробників зберегти тактичну ідентичність VALORANT, одночасно вдосконалюючи баланс між вогнем і здібностями.

Згідно з інформацією від команди, ці зміни покликані стимулювати “конкурентний діалог”, створюючи більше можливостей для адаптації та контрдійств з раунду в раунд.

Посилення конкурентного діалогу

Останніми місяцями використання здібностей не завжди відповідало координації командних дій. Патч 11.08 виправляє цю ситуацію, зменшуючи ефективність некординованих здібностей та роблячи використання кожної з них більш навмисним. Зміни також торкнулися розмірів ультимативних здібностей, послідовності дебаффів та перезарядок у багатьох агентів.

Основні системні оновлення включають:

  • Наближення: радіус збільшено з 5м до 7м для здібностей, таких як Prowler Fade та Paranoia Omen.
  • Заглушення: тривалість зменшено до 2.5с для здібностей, включаючи Fault Line Breach та Nova Pulse Astra.
  • Стандартизація стимулів: Brimstone, Reyna та KAY/O тепер мають однакові значення для перезарядки (90%), підвищеного темпу стрільби (10%), часу на витягування (90%) та швидкості відновлення (10%).

Коригування для ініціаторів

Initiators Джерело зображення: Riot Games

Ініціатори залишаються ключовими для прориву оборонних позицій, але їхній вплив з раунду в раунд підлягає коригуванню для досягнення більшої координації та розумного використання здібностей. Час перезарядки їхніх фірмових здібностей тепер довший, тоді як тривалість миготінь покращена, щоб зберегти їхню ефективність у відкритті боїв.

Breach

  • Час перезарядки Fault Line збільшено з 40с до 60с; тривалість заглушення зменшено до 2.5с.
  • Тривалість Flashpoint збільшено до 2.25с.
  • Rolling Thunder
    • Ширина зменшена з 23м до 18м
    • Тривалість заглушення скорочена з 6с до 4с
    • Очки ульти знижено з 9 до 8.

Fade

  • Час перезарядки Haunt підвищено до 60с; активна тривалість скорочена до 1.5с.
  • Ефект заглушення/позначення Nightfall зменшено до , ширина скорочена до 20м, а шкода залишається на рівні 80.

Gekko

  • Час перезарядки після повернення збільшується до 20с.
  • Здоров’я Wingman зменшено з 80 до 60.
  • Тривалість заглушення зменшено з 3.5с до 2.5с.
  • Здоров’я Thrash трохи знижене з 200 до 180.

KAY/O

  • Час перезарядки ZERO/POINT підвищено з 40с до 60с.
  • Тривалість FLASH/DRIVE збільшено до 2.25с.
  • NULL/CMD скориговано відповідно до змін стимів з доданими перевагами швидкості відновлення.

Sova

  • Час перезарядки Recon Bolt подовжено до 60 секунд.

Зміни для дуелістів

Duelists Джерело зображення: Riot Games

Хоча ігровий процес дуелістів залишається стабільним, коригування забезпечують rewards для точного таймінгу та комбінацій.

Iso

  • Тривалість Kill Contract зменшено з 48м до 36м.

Neon

  • Швидкість зарядки High Gear знижена. Повна перезарядка тепер вимагає 60 секунд.
  • Час спринту збільшено з 12с до 16с при повній батареї.
  • Тривалість заглушення Relay Bolt скорочена з 3.5с до 2.5с.

Reyna

  • Здоров’я Leer зменшено до 60.
  • Empress оновлена відповідно до стандартизації стимулів.

Waylay

  • Тривалість Saturate зменшено з 4с до 3с.
  • Ультимативна здібність більше не створює післяобразу та зменшилась у ширині.
    • Ульти зараз на короткий час обмежують обертання прицілу та швидкість руху, подібно до Rolling Thunder Breach, під час використання.
    • Тривалість гальмування знижена з 7с до 6с.
    • Час на розгортання зменшено з 2с до 1с.
    • Ширина ульти зменшена з 18м до 13.5м.
    • Підвищення швидкості руху під час ульти зменшено з 15% до 10%.

Yoru

  • Здоров’я Gatecrash зменшено з 60 до 20.
  • З’явилися нові звукові сигнали про місце розташування Yoru для телепортації.
  • Тривалість спалахів Fakeout та Blindside зменшена.
  • Dimensional Drift втрачає доступ до Blindside та Fakeout.

Raze

  • Raze тепер підлягає дебаффам руху під час використання Blast Packs у повітрі.
  • Якщо Raze піддається Slow дебаффу, сила Blast Pack зменшується, подібно до інших здібностей.

Оновлення контролерів

Controllers Джерело зображення: Riot Games

Контролери залишаються в хорошому стані, але зазнали коригувань для підлаштування під зміни дебаффів та перезарядок.

Astra

  • Тривалість заглушення Gravity Well та Nova Pulse тепер відповідає стандарту 2.5с.
  • Час перезарядки збільшено з 45с до 60с.
  • Час перезарядки Nebula подовжено до 35с.

Brimstone

  • Stim Beacon оновлено до значень стандартизації стимулів.

Omen

  • Швидкість снаряда Paranoia збільшена з 16 м/с до 20 м/с.
  • Відстань руху Paranoia зменшена з 32.5м до 25м.
  • Час перезарядки Dark Cover підвищено з 30с до 40с.

Viper

  • Втрата здоров’я від початкового контакту з токсинами Viper зменшена з 30 до 10.

Зміни для сенінелів

Sentinels Джерело зображення: Riot Games

Сенінели зазнали значних коригувань, щоб покращити можливості контрдійства, не знижуючи їхню основну ідентичність як територіальних захисників.

Vyse

  • Arc Rose тепер можна знищити після початку вітру спалаху, звукові сигнали при успішній спробі видалені.
  • Тривалість спалаху зменшено з 2с до 2.25с.
  • Час перезарядки Arc Rose оновлено: 60с на знищення і 20с на повернення.
  • Логіка спрацьовування Shear оновлена з чіткішими звуковими сигналами для ворога.
  • Здоров’я Razorvine зменшено з 40 до 20.
  • Час розгортання Steel Garden збільшено до 4.4с, радіус зменшено до 26м.

Cypher

  • Spycam отримала звукові та візуальні сигнали для ворогів на від неактивної камери та 12м для активної.
  • Час перезарядки на знищення підвищено до 60с.
  • Перетин Trapwire тепер миттєво сповільнює гравців і активує відкриття через 0.9 секунди, якщо не знищено або якщо вони переміщуються на 4 метри.

Killjoy

  • Час перезарядки турелі після знищення збільшено до 60с.
  • Час повторного активації турелі підвищено до .
  • Посилено розмітку руху турелі з 29.5% до 50%.
  • Здоров’я Alarmbot зменшено з 50 до 20.
  • Час повторної активації відкладено з 1с до 2с.
  • Додано новий ефект “розгортання” під час входу Killjoy в зону активації.

Deadlock

  • Час перезарядки GravNet підвищено з 40с до 60с.
  • Вартість Barrier Mesh знижено з 400 до 300 кредитів.
  • Зменшено здоров’я маленького вузла з 570 до 400.
  • Ефект заглушення Sonic Sensor тепер відповідає глобальній тривалості 2.5с.

Sage

  • Вартість Barrier Orb знижено з 400 до 300.
  • Час укріплення скорочено до .
  • Здоров’я частини стіни знижено до 600.

Стратегічний вплив патчу 11.08

Патч 11.08 є важливим кроком вперед у вдосконаленні тактичного ядра VALORANT. Завдяки підвищеним перезарядкам, зменшенню ультимативних здібностей і стандартизованим дебаффам, Riot підкреслює важливість розумного, навмисного використання здібностей та точнішого вогню.

Загалом, патч 11.08 включає найбільш всебічні коригування агентів в історії гри, торкаючись майже кожної ролі для підсилення конкурентного діалогу між командами. Гравці можуть очікувати на мету, яка нагороджує координацію та механічні навички, задаючи тон для вдосконаленого конкурентного року вперед.