Riot Games представила свій фінальний патч року для VALORANT під номером 11.08, що містить значні зміни для агентів, зброї та карт. Цей патч є важливим етапом у досягненні довгострокової мети розробників зберегти тактичну ідентичність VALORANT, одночасно вдосконалюючи баланс між вогнем і здібностями.
Згідно з інформацією від команди, ці зміни покликані стимулювати “конкурентний діалог”, створюючи більше можливостей для адаптації та контрдійств з раунду в раунд.
Посилення конкурентного діалогу
Останніми місяцями використання здібностей не завжди відповідало координації командних дій. Патч 11.08 виправляє цю ситуацію, зменшуючи ефективність некординованих здібностей та роблячи використання кожної з них більш навмисним. Зміни також торкнулися розмірів ультимативних здібностей, послідовності дебаффів та перезарядок у багатьох агентів.
Основні системні оновлення включають:
- Наближення: радіус збільшено з 5м до 7м для здібностей, таких як Prowler Fade та Paranoia Omen.
- Заглушення: тривалість зменшено до 2.5с для здібностей, включаючи Fault Line Breach та Nova Pulse Astra.
- Стандартизація стимулів: Brimstone, Reyna та KAY/O тепер мають однакові значення для перезарядки (90%), підвищеного темпу стрільби (10%), часу на витягування (90%) та швидкості відновлення (10%).
Коригування для ініціаторів
Джерело зображення: Riot GamesІніціатори залишаються ключовими для прориву оборонних позицій, але їхній вплив з раунду в раунд підлягає коригуванню для досягнення більшої координації та розумного використання здібностей. Час перезарядки їхніх фірмових здібностей тепер довший, тоді як тривалість миготінь покращена, щоб зберегти їхню ефективність у відкритті боїв.
Breach
- Час перезарядки Fault Line збільшено з 40с до 60с; тривалість заглушення зменшено до 2.5с.
- Тривалість Flashpoint збільшено до 2.25с.
- Rolling Thunder
- Ширина зменшена з 23м до 18м
- Тривалість заглушення скорочена з 6с до 4с
- Очки ульти знижено з 9 до 8.
Fade
- Час перезарядки Haunt підвищено до 60с; активна тривалість скорочена до 1.5с.
- Ефект заглушення/позначення Nightfall зменшено до 8с, ширина скорочена до 20м, а шкода залишається на рівні 80.
Gekko
- Час перезарядки після повернення збільшується до 20с.
- Здоров’я Wingman зменшено з 80 до 60.
- Тривалість заглушення зменшено з 3.5с до 2.5с.
- Здоров’я Thrash трохи знижене з 200 до 180.
KAY/O
- Час перезарядки ZERO/POINT підвищено з 40с до 60с.
- Тривалість FLASH/DRIVE збільшено до 2.25с.
- NULL/CMD скориговано відповідно до змін стимів з доданими перевагами швидкості відновлення.
Sova
- Час перезарядки Recon Bolt подовжено до 60 секунд.
Зміни для дуелістів
Джерело зображення: Riot GamesХоча ігровий процес дуелістів залишається стабільним, коригування забезпечують rewards для точного таймінгу та комбінацій.
Iso
- Тривалість Kill Contract зменшено з 48м до 36м.
Neon
- Швидкість зарядки High Gear знижена. Повна перезарядка тепер вимагає 60 секунд.
- Час спринту збільшено з 12с до 16с при повній батареї.
- Тривалість заглушення Relay Bolt скорочена з 3.5с до 2.5с.
Reyna
- Здоров’я Leer зменшено до 60.
- Empress оновлена відповідно до стандартизації стимулів.
Waylay
- Тривалість Saturate зменшено з 4с до 3с.
- Ультимативна здібність більше не створює післяобразу та зменшилась у ширині.
- Ульти зараз на короткий час обмежують обертання прицілу та швидкість руху, подібно до Rolling Thunder Breach, під час використання.
- Тривалість гальмування знижена з 7с до 6с.
- Час на розгортання зменшено з 2с до 1с.
- Ширина ульти зменшена з 18м до 13.5м.
- Підвищення швидкості руху під час ульти зменшено з 15% до 10%.
Yoru
- Здоров’я Gatecrash зменшено з 60 до 20.
- З’явилися нові звукові сигнали про місце розташування Yoru для телепортації.
- Тривалість спалахів Fakeout та Blindside зменшена.
- Dimensional Drift втрачає доступ до Blindside та Fakeout.
Raze
- Raze тепер підлягає дебаффам руху під час використання Blast Packs у повітрі.
- Якщо Raze піддається Slow дебаффу, сила Blast Pack зменшується, подібно до інших здібностей.
Оновлення контролерів
Джерело зображення: Riot GamesКонтролери залишаються в хорошому стані, але зазнали коригувань для підлаштування під зміни дебаффів та перезарядок.
Astra
- Тривалість заглушення Gravity Well та Nova Pulse тепер відповідає стандарту 2.5с.
- Час перезарядки збільшено з 45с до 60с.
- Час перезарядки Nebula подовжено до 35с.
Brimstone
- Stim Beacon оновлено до значень стандартизації стимулів.
Omen
- Швидкість снаряда Paranoia збільшена з 16 м/с до 20 м/с.
- Відстань руху Paranoia зменшена з 32.5м до 25м.
- Час перезарядки Dark Cover підвищено з 30с до 40с.
Viper
- Втрата здоров’я від початкового контакту з токсинами Viper зменшена з 30 до 10.
Зміни для сенінелів
Джерело зображення: Riot GamesСенінели зазнали значних коригувань, щоб покращити можливості контрдійства, не знижуючи їхню основну ідентичність як територіальних захисників.
Vyse
- Arc Rose тепер можна знищити після початку вітру спалаху, звукові сигнали при успішній спробі видалені.
- Тривалість спалаху зменшено з 2с до 2.25с.
- Час перезарядки Arc Rose оновлено: 60с на знищення і 20с на повернення.
- Логіка спрацьовування Shear оновлена з чіткішими звуковими сигналами для ворога.
- Здоров’я Razorvine зменшено з 40 до 20.
- Час розгортання Steel Garden збільшено до 4.4с, радіус зменшено до 26м.
Cypher
- Spycam отримала звукові та візуальні сигнали для ворогів на 8м від неактивної камери та 12м для активної.
- Час перезарядки на знищення підвищено до 60с.
- Перетин Trapwire тепер миттєво сповільнює гравців і активує відкриття через 0.9 секунди, якщо не знищено або якщо вони переміщуються на 4 метри.
Killjoy
- Час перезарядки турелі після знищення збільшено до 60с.
- Час повторного активації турелі підвищено до 2с.
- Посилено розмітку руху турелі з 29.5% до 50%.
- Здоров’я Alarmbot зменшено з 50 до 20.
- Час повторної активації відкладено з 1с до 2с.
- Додано новий ефект “розгортання” під час входу Killjoy в зону активації.
Deadlock
- Час перезарядки GravNet підвищено з 40с до 60с.
- Вартість Barrier Mesh знижено з 400 до 300 кредитів.
- Зменшено здоров’я маленького вузла з 570 до 400.
- Ефект заглушення Sonic Sensor тепер відповідає глобальній тривалості 2.5с.
Sage
- Вартість Barrier Orb знижено з 400 до 300.
- Час укріплення скорочено до 2с.
- Здоров’я частини стіни знижено до 600.
Стратегічний вплив патчу 11.08
Патч 11.08 є важливим кроком вперед у вдосконаленні тактичного ядра VALORANT. Завдяки підвищеним перезарядкам, зменшенню ультимативних здібностей і стандартизованим дебаффам, Riot підкреслює важливість розумного, навмисного використання здібностей та точнішого вогню.
Загалом, патч 11.08 включає найбільш всебічні коригування агентів в історії гри, торкаючись майже кожної ролі для підсилення конкурентного діалогу між командами. Гравці можуть очікувати на мету, яка нагороджує координацію та механічні навички, задаючи тон для вдосконаленого конкурентного року вперед.
