Новий рушій для нової ери
Після тривалого використання Unreal Engine 4.27, VALORANT тепер переходить на Unreal Engine 5.3. Цей перехід є кроком уперед від Riot Games, що дозволить розробникам скористатися покращеною графікою, більш гнучким створенням контенту і спрощеними системами патчів у майбутньому.
Гравці поки не помітять суттєвих візуальних змін. Чітка мета Riot полягає в тому, щоб підвищити продуктивність і стабільність, особливо на менш потужних ПК, а не зосереджуватися на вищій графічній якості. Однак, можна очікувати деякі покращення в FPS та часах завантаження, а в перспективі Unreal Engine 5 відкриває можливості для ще більш амбітних оновлень і функцій.
Цей оновлення передбачає досить велике завантаження, оскільки файли рушія замінюються повністю. Riot Games рекомендує переконатися, що на диску є щонайменше 30 ГБ вільного місця для цього одноразового переходу. Після завершення установки, розмір VALORANT на диску зменшиться приблизно вдвічі, хоча майбутні патчі повернуться до звичних розмірів завантаження.
На честь технічного прогресу, гравці можуть перевірити свою колекцію прикрас для зброї та закріпити ексклюзивну прикрасу “Гарячий новий рушій”, подарунок від Riot, щоб відзначити цю віху.
Оновлені системні вимоги (ПК)
З переходом на Unreal Engine 5, VALORANT також оновив свої мінімальні та рекомендовані специфікації ПК. Ось короткий підсумок вимог:
- Windows: 10 (будівля 19041+) або 11 64-біт
- Підтримка SSE 4.2 або AVX
- ОПЕРАТИВНА ПАМ’ЯТЬ // 4 ГБ
- ВІДЕОПАМ’ЯТЬ // 1 ГБ
- На Windows 11 вимагається TPM 2.0 та UEFI Secure Boot.
Мінімальні (30 FPS) | Рекомендовані (60 FPS) | Високі (144+ FPS) | |
---|---|---|---|
ЦП | Intel i3-540, AMD Athlon 200GE | Intel i3-4150, AMD Ryzen 3 1200 | Intel i5-9400F 2.90GHz, AMD Ryzen 5 2600X |
Відеокарта | Intel HD 4000, AMD Radeon R5 220 | NVIDIA Geforce GT 730, AMD Radeon R7 240 | NVIDIA GTX 1050 Ti, AMD Radeon R7 370, Intel Arc A310 |
Важливі виправлення помилок
Разом з новим рушієм було виправлено кілька помилок. Ось короткий огляд того, що було виправлено в патчі 11.02:
- Загальні: Виправлено невірне положення ікон броні на HUD та проблеми з вирівнюванням панелі здібностей Агентів (тільки ПК).
- Агенти:
- Astra: Виправлено неправильні звукові сигнали Гравітаційної ями.
- Gekko: Виправлено проблеми зі звуком та індикаторами попадання з Dizzy та Thrash.
- Killjoy: Утримання Iso більше не деактивує Турель, якщо Killjoy не потрапить; виправлено маршрут Alarmbot на Corrode.
- Yoru: Виправлено візуальний глітч з Gatecrash.
- Cypher: Стріляна дарт показує правильні візуальні ефекти.
- Phoenix: Індикатор Blaze на мапі тепер зникає коректно.
- Карти:
- Corrode: Виправлення для агентів, які зловживають геометрією або здібностями.
- Pearl: Показник Raze’s Showstopper тепер правильно завдає шкоди на A Link Box.
- Split: Виправлено експлуатацію розміщення Barrier Orb Sage.
Шлях попереду
Оновлення рушія VALORANT відкриває безліч можливостей для майбутнього контенту, швидших патчів та підвищення конкурентоспроможності. Поки що гравці можуть насолоджуватись більш оптимізованою та стабільною гру, а також очікувати нововведень, які Unreal Engine 5.3 зможе принести в найближчі місяці та роки.