Оновлення Marvel's Spider-Man 2: Усе, що покращено в патчі 10 (22 травня 2025 року)

Оновлення Marvel’s Spider-Man 2: Усе, що покращено в патчі 10 (22 травня 2025 року)

Після тривалого очікування, гра Marvel’s Spider-Man 2, яка є ексклюзивом для Sony, нарешті з’явилася на ПК 30 січня 2025 року. Хоча на початку гру супроводжували певні проблеми, студія Insomniac Games оперативно відреагувала, випустивши кілька патчів для їх вирішення. Нещодавно з’явився десятий патч гри.

Цей оновлення зосереджено на поліпшенні продуктивності гри, особливо забезпечуючи більшу стабільність при використанні DLSS. Нижче наведено повний список нововведень, наданий розробниками.

Оновлення включає повну підтримку NVIDIA DLSS 4 та покращення стабільності на основі відгуків гравців.

NVIDIA DLSS 4 вводить модель Transformer для апскейлу, яка може використовуватися з усіма графічними процесорами NVIDIA RTX. Цей новий алгоритм забезпечує більшу стабільність зображення, зменшує ефект розмиття та покращує антиаліасинг у порівнянні з попередньою моделлю. Гравці зможуть перемикатися між обома моделями за допомогою нового параметра Upscale Preset у меню відображення.

Для користувачів графічних карт RTX 50 серії стала доступною функція Multi Frame Generation, яку можна активувати, ввімкнувши DLSS Frame Generation та налаштувавши новий параметр Max Generated Frames у меню.

Усі гравці Marvel’s Spider-Man 2 на ПК отримують щиру подяку за підтримку та відгуки, що допомагають покращувати гру!

Якщо після цього оновлення виникають проблеми, пов’язані з DLSS, рекомендується вимкнути будь-які опції переоснащення DLSS у програмі NVIDIA, якщо вони використовувалися раніше.

Ось основні зміни (версія 1.520.0.0):
– Інтеграція NVIDIA DLSS 4 з модельом Transformer для апскейлу та Multi Frame Generation для підтримуваних графічних процесорів.
– Додана можливість перемикання між моделями Legacy та Transformer для апскейлу DLSS.
– Додано налаштування Max Generated Frames для контролю кількості згенерованих кадрів, коли використовується Multi Frame Generation на графічних процесорах RTX 50 серії.
– Виправлено проблему, через яку гравці Steam Deck, які запускали гру без підключення до Інтернету, отримували тривале повідомлення про помилку зв’язку з обліковим записом PSN, яке заважало початку гри.
– Покращення стабільності роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *