Оновлення Counter-Strike 2: Третя прем'єр-сезон, зміни на Overpass, посилення економіки CT, ослаблення MP9 та інше

Оновлення Counter-Strike 2: Третя прем’єр-сезон, зміни на Overpass, посилення економіки CT, ослаблення MP9 та інше

Давайте розглянемо, які нововведення приносить оновлення.

Оновлення Сезону 3

У цьому оновленні можна виділити два основні напрямки: Оновлення для змагань та Захист обміну. Останнім ми займатимемося в окремій статті.

Зараз пропонуємо ознайомитися з основними змінами у сфері змагань:

Вибуття Anubis, поява Overpass

Багато хто очікував повернення Cache до пулу карт, але на заміну Anubis приходить Overpass — для Tarik це виявиться непростим викликом.

Основною причиною цього рішення є надмірна перевага Т-сайду на Anubis. До того ж Cache потребує додаткового часу на доопрацювання, тому Overpass, який вже пройшов перевірку, виявився найкращим вибором для пулу карт.

Зменшення потужності MP9

У Counter-Strike 2 MP9 отримав репутацію надто сильного зброї. Спочатку він вважався “ситуаційним” озброєнням, але тепер став загрозою в більшості раундів, часто виграючи несподівані дуелі.

Це оновлення вводить дві суттєві зміни:

  • Посилений віддача
  • Суттєво знижена точність при стрибках

Це означає, що тепер MP9 стане значно менш ефективним і не буде вигравати дуелі наосліп.

Поліпшення для CT-сайду

З переходом до MR12 гра майже невільно почала схилятися на сторону Т, оскільки їх економіка легша для управління, ніж у CT.

Щоб виправити це:

Кожен гравець CT тепер отримує $50 командного бонусу за кожного ліквідованого Т, що дає кожному гравцеві CT додаткові $250 за раунд при ліквідації усіх Т.

Запальні гранати тепер поширюються швидше, покараючи Т за агресію при проходженні через них. Це компенсує їх менший радіус, роблячи їх ефективнішими.

Хоча ці зміни можуть здаватися незначними, вони можуть суттєво вплинути на гру на найвищому рівні, змінюючи стратегію команд на CT-сайді.

Чи достатньо цього?

Хоча оновлення приносить важливі поліпшення, воно не вирішує основну проблему гри: читерів. Для багатьох щоденне зіткнення з читерами руйнує гру — незалежно від кількості змін у механіці гри.

Навіть якщо повне оновлення антічіт-системи ще на стадії розробки, новини про його прогрес були б втішним сигналом для спільноти. Фанати також сподівалися на новий ігровий режим і оновлення арсеналу, але це оновлення не дало на ці напрямки відчутних результатів.

Постійно залишається сподіватися, що Valve невдовзі вирішить проблему читерства. А поки що, ми як спільнота можемо лише чекати наступного патчу.