Оновлення 1.4 для S.T.A.L.K.E.R. 2 — що нового в ЗоніОновлення 1.4 для S.T.A.L.K.E.R. 2 — що нового в Зоні

Нещодавно студія GSC Game World презентувала оновлення 1.4 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Розробники українського народного шутера відзначили, що цей патч включає низку значущих змін і вдосконалень, серед яких — нові підходи до поведінки штучного інтелекту в бойових ситуаціях.

Повний список внесених корективів опублікував портал Players.

Ключові оновлення

  • A-Life без перерви: тепер життя сталкерів триває набагато динамічніше — вони живуть, виживають і, як годиться у Зоні, гинуть.
  • Хижацькі інстинкти мутантів: мутанти тепер не гребують трупами й активно харчуються здобиччю.
  • Пильність мутантів: тепер вони реагують на сторонні шуми чи наближення інших істот, поводячись обережніше.
  • Серйозне оновлення бойової системи:
    1. Удосконалення тактики NPC — виправлено баги, пов’язані з використанням укриттів. Персонажі тепер грамотно ховаються, уникаючи безглуздих突ів уперед.
    2. Природне прикриття — NPC почали використовувати дерева для захисту.
    3. Покращена бойова анімація — рухи стали плавнішими та реалістичнішими.
    4. Флангові атаки — алгоритми обходу ворога стали ефективнішими, з кращим входженням у бойову готовність.
    5. Ближній бій ускладнено на рівнях складності «Ветеран» і «Сталкер».
    6. Координація загонів — синхронізація дій бійців у групі стала точнішою.
    7. Тактильна взаємодія — NPC краще реагують на дії гравця та повідомляють про свої наміри.
    8. Гранати з розумом — сталкери кидають їх, щоб витіснити ворога, а не просто після кулдауну.
    9. Обмежений боєзапас — кількість гранат залежить від фракції та рангу (наприклад, бандити мають менше ніж військові).
    10. Контратаки мутантам — сталкери почали відповідати на атаки мутантів ближнім боєм, відбиваючись ногами.
    11. Атакують і гравця — NPC здатні штурхати ногами гравців у присіді.
    12. Поведінка після бою — після сутичок сталкери оглядають територію, шукають ресурси та допомагають пораненим.
    13. Реалістична зброя — усунено аномалії, як-от снайпери з обрізами. Виправлено дробовики та їхню баллістику.
  • Більше варіативності NPC — додано нові типи облич для ще більшої різноманітності.
  • Нові здібності бюрера — тепер він може хапати та повертати гранати за допомогою телекінезу.
  • Інвентар під контролем — значно покращено відображення характеристик зброї: оновлені панелі, точніші розрахунки.
  • З’явився новий параметр зброї — “зручність”, що впливає на ефективність її використання.

Штучний інтелект і бойова логіка

  • Усунено збої в роботі системи A-life після нападів на логова — тепер NPC поводяться стабільніше.
  • Виправлено ситуацію, коли після перемикання в офлайн-режим NPC буквально «завмирали» й припиняли рухатися.
  • Поведінка мутантів у боях стала більш природною й агресивною — тепер вони краще орієнтуються в ситуації.
  • Виправлено баг, коли Плоті поводилися як засадники: ховалися й чекали гравця після невдалої атаки з підскоку.
  • Щурі знову звертають увагу на гравця після завантаження сейвів поблизу — раніше вони ігнорували його присутність.
  • Удосконалено алгоритми маршрутизації для NPC в офлайн-режимі — тепер вони розумніше пересуваються.
  • Виправлено дивну ситуацію, коли NPC, будучи пораненим, падав у воду, але продовжував жити.
  • Позбавлено мутантів “танцювального синдрому” — після пострілів із дробовика або вибухів вони більше не тремтять, не стрибають і не розтягуються.
  • Патрульні більше не блокують одне одного під час пересування — проблема з «переплетінням» вирішена.
  • Сліпі пси тепер не впадають в агресію без причини — коли гравця поблизу немає, вони просто мирно гавкають.
  • Виправлено ряд помилок, через які NPC могли заклинити в дверних отворах під час боїв.
  • Мутанти більше не впадають у безкінечний режим пошуку ворогів після викиду — їх поведінка стала раціональнішою.
  • NPC більше не залишаються в «засідковій позі» без руху — проблема з анімацією виправлена.
  • Точність стрільби NPC, які знаходяться в низькому присіді, скоригована — тепер їх прицілювання ближче до реального.
  • Більше жодної бездіяльності після серйозного поранення — NPC тепер правильно реагують на критичні стани.
  • Дальність стрільби у NPC тепер безпосередньо залежить від типу озброєння, яке вони тримають.
  • Поведінка при стрільбі з-за укриттів скоригована — NPC діють ефективніше, без нелогічних рухів.

Балансування ігрових механік

  • У кулемета РПМ-74 тепер посилена здатність пробивати броню — ворогам буде складніше вижити після обстрілу.
  • Вибухівка стала небезпечнішою: тепер вона наносить суттєво більше шкоди.
  • РПГ отримав буст у потужності — тепер його постріл має ще вищу руйнівну силу.
  • Радіус фатального ураження гранат скорочено — тепер вижити після вибуху стане легше, якщо триматися подалі.
  • Натомість зона контузії від РПГ збільшена — навіть якщо не вб’є, то оглушить точно.
  • У деякі схованки додано нові глушники — знайти якісний апгрейд стало легше.
  • Тепер Хорс може модернізувати бронекостюм «Циркон» — більше варіантів для вдосконалення.
  • Виправлено баг, який дозволяв двічі встановити покращення фіззахисту на броню ПСЗ-9І «Сокіл».
  • Повторно скориговано розміщення луту в тайниках на території Затону — баланс здобичі став чеснішим.
  • Після викидів аномальні зони формуються якісніше, і самі викиди оновлюють їх більш динамічно.

Виправлення помилок, збоїв та оптимізація

  • Помітно знижене навантаження на систему завдяки вдосконаленню освітлення та обробки тіней у багатьох зонах.
  • Збільшена чіткість та ефективність рендерингу трави — покращено LOD для більшої продуктивності.
  • Бар «100 Рентген» більше не навантажує систему через гірлянди — світлові ефекти оптимізовано.
  • Поліпшено продуктивність за рахунок оптимізації роботи процесора.
  • Виправлено баг, коли кулі не залишали слідів на певних частинах тіл NPC та мутантів.
  • Аномалія Вихор більше не «відстрілює» тіла під землю — фізику виправлено.
  • Тепер електрополтергейст не створює невидимих аномалій — усі небезпеки стали видимими.
  • Витривалість не витрачається на дії, які гравцеві недоступні — механіка відновлена.
  • NPC тепер досягають своїх цільових анімаційних точок, навіть якщо вони розташовані далеко.
  • Зомбі-мутанти більше не провалюються крізь світ — виправлена помилка геометрії рівнів.
  • Звуки дощу більше не лунають усередині підземних об’єктів — аудіо-система оновлена.
  • Гравець більше не застрягне за дверима в бункері Сидоровича — колізії виправлені.
  • Прозорість інтерфейсу (HUD) тепер працює як слід — відповідна опція відновлена.
  • Динамічні тіні, що відкидаються ліхтариком, стали більш рівномірними — візуальна логіка виправлена.
  • Ефекти, які повинні зникнути або з’явитися після завантаження сейву, тепер поводяться коректно — зникнення або застосування ефектів синхронізовано.
  • Виправлено баг, при якому при виборі апгрейду від радіації на екзоскелетах відображалося підвищення захисту від пси-атак.
  • Тепер гравець не зможе дістатися до Прип’яті, перестрибнувши цистерну на Янові — лазівку закрито.
  • Поламана зброя тепер чітко позначається червоним фоном в інвентарі — навігація стала простішою.
  • Торговці після скасування обміну більше не порушують порядок сортування предметів.
  • Жоден технік більше не ігнорує апгрейд «додатковий ствол» для СВДМ-2 і «Рись» — модифікації знову доступні.
  • Мутанти з телекінезом тепер здатні точно взаємодіяти з об’єктами і кидати їх у гравця.
  • Баюн, нарешті, завдає шкоди своїм стрибком з атакою — він знову смертельно небезпечний.

Сюжетні події, другорядні квести та відкритий світ (Увага, можливі спойлери)


• Усунено баг, через який квест “Знайти Духа” не завершувався, якщо після першої розмови з Духом у завданні “Рубіж” гравець починав діалог знову.
• Налагоджено поведінку , який не з’являвся на даху комунікаційної вежі у місії “Останній ривок”, якщо був відволіканий гранатою.
• Виправлено ситуацію, коли не підходив до для початку діалогу у завданні “Образи абсолютної істини”.
• Вирішено проблему з місією “В ім’я науки”, де ошийник Снорка не зараховувався, якщо тіло мутанта щезало.
• Прибрано баг, через який можна було застрягти між дверима шлюзу у бункері в ході завдання “Останні приготування”.
• Виправлено зникнення персонажа Макса Суботи або його смерть у квесті “Загублені” для деяких гравців.
• Налагоджено появу геометрії світу після виходу з підземної телепортаційної кімнати у місії “Долиною смертної тіні”.
• Усунено помилку, через яку залишався у стандартній А-позі після бою у завданні “Військовий кріт”.
• Відкориговано логіку квесту “Справа честі”, який не завершувався, якщо гравець знищував усіх Долгівців до ключової події.
• Виправлено ситуацію, коли Скіф помирав від крововтрати під час катсцени у “Військовому кроті”.
• Уточнено логіку дверей на базі Полудня — вони більше не залишаються заблокованими під час проходження “Як у старі добрі”.
• Вирішено проблему повернення у тунель після активації сканера у “Рубежі”.
• Виправлено відсутність персонажа Ріхтера в місії “Рубіж”.
• Усунуто баг, через який місія “Як у старі добрі” ставала непрохідною, якщо викинути запобіжник з інвентаря.
• Відновлено доступність завдання “Колізей Волі”, яке зникало, якщо телепортуватися в Росток через провідника.
• Виправлено ситуацію, коли не можна було поговорити з Дубним у місії “По гарячих слідах”.
• Вирішено проблему з недоступним бункером під час проходження “Рубежу”.
• Усунено помилку, через яку діалог з Рузвельтом був недоступний у місії “Легенди зони”.
• Виправлено баг, який блокував завершення “Хранителів порядку”, якщо гравець не міг досягти вертолітного майданчика.
• Камера більше не застрягає на трупах при збереженні/завантаженні у місії на Зруйнованому мості в регіоні Затон.
• Видалено невидимі колізії, які заважали переміщенню в барі Ганжі на базі “Росток”.
• Виправлено зациклення реплік Ріхтера та Мольфара, що спричиняли нескінченні викиди після “По гарячих слідах”.
• Гранати більше не блокують взаємодію з союзними NPC у квесті “Світанок нового дня”.
• Уточнено роботу укриттів на базі Полудня — тепер вони коректно захищають після завантаження в “Як у старі добрі”.
• Повторювані місії від торговців більше не зависають на етапі видачі нагород.
• Виправлено помилку, яка не дозволяла поспілкуватися з Косим у завданні “Голка в копиці сіна”, якщо йому попередньо продали артефакт.
• Вирішено баг, коли місія “Останнє полювання Сивого” не завершувалася, якщо олень-мутант щезав.
• Гравець знову може віддати портфель Султану в квесті “Порожнем”, навіть якщо раніше атакував сталкерів із засідки.
• Усунуто баг, що зупиняв сюжет у місії “Лампа й метелики”, якщо поблизу не з’являвся радист.
• Додано маркер на Ріхтера в завданні “Невеликий інцидент” під час етапу з нашийником.
• Виправлено помилку, коли гравець застрягав у підвалі біля кладовища під час “Ока бурі”.
• Уточнено появу персонажа біля таємного входу в “Образах абсолютної істини” — тепер він з’являється гарантовано.
• Більше неможливо випадково покинути лабораторію без повернення у “Образах абсолютної істини”.
• Акопян більше не ігнорує гравця у квесті “Жирний навар”.
• Сюжет не зависає після досягнення ключової точки під час викиду в місії “Долиною смертної тіні”.
• Катсцену з Ріхтером у “Останньому бажанні” більше не можна перервати так, щоб застрягти в кімнаті.
• Виправлено недоступність діалогу з Шрамом у “Образах абсолютної істини”.
• Завдання “На межі” більше не стартує передчасно.
• Місію “Те, що залишилося” тепер можна завершити, навіть якщо гравець погоджується кинути тіла у аномалію.
• Баланс поведінки у бою виправлено — тепер він не уникає ударів надмірно та діє агресивніше.

Технічні оновлення та вдосконалення:

• Оптимізовано алгоритм навігації для персонажів, керованих ШІ — тепер вони ефективніше знаходять шлях до цілі.
• Внесено тонкі покращення у сценарні анімації NPC, що зробило їхні рухи природнішими.
• Люди з увімкненими ліхтарями тепер виглядають реалістичніше — світло точніше відображається на їхньому тілі в темних ділянках локацій.
• Поліпшено звукову палітру для гранат, які вибухають зовні при кидку з приміщення — вибухи тепер звучать об’ємніше й точніше.
• У їдальні хімзаводу з’явилася нова точка укриття, яка може врятувати життя у критичний момент.
• На станції рейнджерів (регіон Затон) у технічній кімнаті додано ще одне сховище для більшої тактичної варіативності.
• Обличчя персонажів отримали помітне візуальне вдосконалення — вирази стали більш живими й правдоподібними.
• Поліпшено звукові ефекти при ударі болтом по різних поверхнях — тепер матеріали відчуваються чіткіше.
• Під час торгівлі усунуто зайвий ефект розмиття на панелі стану гравця, що заважав сприйняттю інформації.
• Інтерфейс меню торгівлі було доповнено новою панеллю — тепер гравець бачить свої поточні життєві показники прямо під час обміну.
• Додано нові ефекти смерті — тепер ураження струмом, кислотні опіки, кулі та щурячі укуси мають унікальні звукові та візуальні відтворення.
• Виправлено кумедний баг, через який при вистрілі в ковбасу з’являвся ефект крові.
• Усунено помилку, коли качки після поранення могли злітати й занурюватись у воду, замість падіння на землю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *