Огляд Metal Gear Solid Delta: Перезапущений шедевр тактичного шпигунства

Огляд Metal Gear Solid Delta: Перезапущений шедевр тактичного шпигунства

З наближенням релізу Metal Gear Solid Delta Snake Eater, компанія Konami має намір представити одну з найкращих своїх відеоігор широкій аудиторії. Історія серії Metal Gear завершилася у 2015 році з випуском гри The Phantom Pain, яка стала останньою основною частиною. Після майже десяти років Konami нарешті повертає те, що багато хто вважає найкращим творінням у франшизі, в новій обгортці.

Metal Gear Solid Delta Snake Eater — це не просто банальний ремейк MGS3. Він усуває багато проблем оригіналу і пропонує ще більше. Якщо ви давно хотіли знову зануритися в джунглі СРСР, але не впевнені, чи варто купувати гру, ця рецензія надасть вам усі потрібні відповіді.

Metal Gear Solid Delta Snake Eater: Легендарний стелс-класик у новій епосі

Геймплей: Відновлення джунглів, повернення до шпигунства

У Metal Gear Solid Delta Snake Eater, так само як і в оригіналі, присутні численні деталі в геймплеї, які, попри те, що є необов’язковими, дозволяють вам експериментувати, відкриваючи різні шляхи для вирішення ситуацій. Багато з цих речей ви не помітите під час першого проходження, але якщо ви спробуєте, то будете здивовані деталізацією геймплею.

Використання фальшивих пігулок, щоб обманути ворогів, або кидання змій в них — такі мікродеталі, які зробили мене шанувальником серії MGS ще в минулому, присутні у Delta Snake Eater. Багато механік залишилися незмінними, але з невеликими покращеннями, які роблять геймплей привабливішим для нових гравців.

Спадщина vs Новий стиль

Ремейк Snake Eater пропонує два режими гри. Режим Новий стиль (який я особисто рекомендую) забезпечує стандартну третю особу, що дає кращий огляд поля бою. Як і в MGSV, ви можете перемикатися між TPP та FPP при прицілюванні, що робить геймплей більш сучасним.

Для багатьох давніх фанатів може здаватися, що цей новий стиль знищить чарівність оригіналу, але це не так. Delta Snake Eater еволюціонує і модернізує геймплей, залишаючи неповторну привабливість оригіналу. Камера в MGS3 ускладнювала битви з босами, але Новий стиль дозволяє пережити ці класичні моменти без зайвих труднощів.

Якщо ви віддаєте перевагу оригінальному геймплею, режим Спадщина надає вам можливість грати з верхньою камерою та прицілом у FPP. Хоча я не проходив всю гру в цьому режимі, я помітив кілька покращень, які покращують враження від геймплею у порівнянні з оригіналом.

Рекомендую не поспішати на початку Metal Gear Solid Delta Snake Eater і приділити час, щоб перевірити, що підходить саме вам. Гра пропонує різноманітні шляхи для досягнення цілей і винагороджує за стратегічний підхід.

Я грав у Metal Gear понад десятиліття, і можу з упевненістю сказати, що він зберігає чарівність оригінальної Metal Gear Solid 3. Битви з босами залишаються задовільними, особливо завдяки Новому стилю.


Сюжет: Найкращі елементи шпигунського класика

Легендарний письменник Хідео Кодзіма завжди підійшов до оповідання нестандартно, натхнений світовим кіномистецтвом. Це відчувалося і при виході Metal Gear Solid 3, де сюжет наповнений тропами класичних шпигунських фільмів, зокрема про Джеймса Бонда. Гравець виступає в ролі Джека, агента ЦРУ, який повинен проникнути в Радянський Союз з метою виявлення нової зброї.

У цій місії головний герой отримує псевдонім Неокий змій, і під час сюжету стає очевидним, наскільки важливими є шпигунські штампи з великими, незабутніми персонажами, що роблять подорож неповторною. Chronologically, Snake Eater є першим заголовком серії, оскільки події гри ведуть до трансформації Неокого змія в великого босса, якого ми всі знаємо та любимо.

Metal Gear Solid Delta Snake Eater зберігає всі запам’ятовувані, захоплюючі моменти оригіналу, від катсцен до епічних битв з босами.


Звук: Відмінний звуковий супровід та акторська гра

У грі Metal Gear Solid Delta Snake Eater повертається Девід Хейтер, легендарний голос Солід Снейка та Великого Босса. Кіфер Сазерленд взяв на себе цю роль у MGS 5: The Phantom Pain, однак після тривалої перерви Девід повернувся до знайомого голосу.

Я люблю Кіфера Сазерленда, але для мене голос Снейка завжди був і залишається Девідом Хейтером. Після більше ніж десятирічної перерви чути його знову в ролі — це справжня радість.

Усі актори озвучування також повернулися до своїх ролей і демонструють відмінні виступи. Навіть Сінтія Харрел, співачка оригінальної Snake Eater, знову з’являється в грі з незабутнім треком на початку гри.

Крім голосового супроводу, Metal Gear Solid Delta Snake Eater пропонує чудовий звуковий дизайн. Від чіткого переміщення ворогів до шипіння змій, ви зможете визначити небезпеку лише за звуковими сигналами.


Графіка та продуктивність

Metal Gear Solid Delta Snake Eater створена за допомогою Unreal Engine 5, що замінило внутрішній рушій Fox Engine. Хоча останній забезпечив високу якість візуалізації для The Phantom Pain і Ground Zeroes, UE5 справді розкриває візуальні можливості Snake Eater. Джунглі та радянські бази виглядають неймовірно.

Хоча персонажі отримали оновлення моделей, вони зберігають зовнішній вигляд оригінальних MGS3. Снейк, Ева, Бос та всі інші виглядають чудово — особливо Волкін, вдосконалені травми на обличчі додають йому більш загрозливого вигляду.

Питання може виникнути щодо стабільності Metal Gear Solid Delta, враховуючи, що це гра на Unreal Engine 5. Часто трапляється, що ігри, які виглядають захоплююче, насправді мають виробничі недоліки. Проте я можу з упевненістю стверджувати, що, в основному, MGS Delta Snake Eater має чудову оптимізацію. Є незначні падіння частоти кадрів, здебільшого під час завантаження, але в цілому гра працює стабільно при 60 FPS.

Ось характеристики мого ПК для зацікавлених:

  • Ryzen 5 5600X
  • AMD RX 6600 з 8 ГБ VRAM
  • 32 ГБ RAM DDR4

Metal Gear Solid Delta Snake Eater стала вже другою оптимізованою UE5 грою, яка демонструє, що при належному підході до оптимізації, навіть використання новітніх технологій не вплине на продуктивність.


Невеликі проблеми

Хоча Metal Gear Solid Delta Snake Eater є одним з найкращих ремейків, не без дрібних недоліків. Я не можу стверджувати, що гра має великі проблеми, особливо для тих, хто грав в оригінал, але в мене є певні хвилювання.

Продуктивність цілком прийнятна, але будьте готові до можливих проблем, якщо у вас застаріла або минулого покоління GPU, особливо з частотою кадрів.

Найбільша проблема, яка може стати складною для новачків, полягає в недостачі пояснень щодо деяких механік. Хоча розділ порад у меню паузи надає базові пояснення, деякі аспекти потребують додаткового роз’яснення, що може дратувати тих, хто намагається зрозуміти, як використовувати певні предмети.


Висновок

Metal Gear Solid Delta Snake Eater є відмінним ремейком, який відтворює магію тактичного шпигунства оригіналу. Konami зуміла вдосконалити геймплей, не порушивши чарівності MGS3.

Джунглі СРСР пропонують відмінний майданчик для тактичного позиціонування, а сюжет, разом з битвами з босами, залишаються серцем гри.

Якщо вас турбують будь-які зміни, які можуть зіпсувати досвід оригіналу, можете не хвилюватися. Ремейк зберігає вірність первістку, повністю втілюючи бачення Кодзіми для нової аудиторії. Metal Gear Solid Delta Snake Eater — безумовно найкраща гра серії, і, будучи давнім фанатом, сподіваюся, що в майбутньому будуть й інші ремейки.

У підсумку, Metal Gear Solid Delta Snake Eater є визначальним способом пережити шедевр історії Великого Босса. Як великий шанувальник усієї серії Metal Gear і оригінального MGS3, можу з упевненістю сказати, що Konami виконала свою роботу. Фанати відчують себе вдома, а новачки гарантовано насолоджуватимуться цим динамічним шедевром.


Metal Gear Solid Delta Snake Eater

Оцінка: [Тут може бути ваша оцінка]

Розробник: Konami

Видавець: Konami

Платформи: PC, PS5, Xbox Series X/S

Дата виходу: 28 серпня 2025 року