Найкраща налаштування автомобіля F1 25 для міжнародного іподрому Лусаїл на Гран-прі Катару

Найкраща налаштування автомобіля F1 25 для міжнародного іподрому Лусаїл на Гран-прі Катару

Гран-прі Катару в F1 25 проходить на швидкісному та технічно складному міжнародному цирку Lusail. Цей трек пропонує унікальні виклики в календарі Формули 1, де гонщики змагаються під штучним освітленням на маршруті з численними плавними поворотами, швидкими змінами напрямку та довгою головною прямою, що вимагає як аеродинамічної ефективності, так і точного контролю автомобіля.

Щоб успішно впоратися з Lusail International Circuit, необхідно знайти оптимальну налаштування, що забезпечить баланс між стабільністю, притиском і тягою, особливо враховуючи знос шин та високошвидкісний зчеплення, яке стає важливим під час гонки.

Траса в Lusail не має багатьох жорстких зон гальмування, але важливими залишаються швидкі зміни напряму та плавний вхід у повороти для досягнення конкурентоспроможного часу кола. Мета налаштувань – забезпечити стабільність передньої частини, контроль над задньою частиною та мінімальні втрати аеродинамічного опору на довгій прямій.

Ось рекомендоване налаштування для досягнення успіху на Lusail International Circuit під час Гран-прі Катару:

Аеродинаміка

  • Переднє крило: 44
  • Заднє крило: 39

Трансмісія

  • Диференціал на прискоренні: 90%
  • Диференціал при гальмуванні: 45%

Геометрія підвіски

  • Передній камбер: -3.50
  • Задній камбер: -2.00
  • Передній розворот: 0.00
  • Задній розворот: 0.10

Підвіска

  • Передня підвіска: 41
  • Задня підвіска: 1
  • Передня стабілізатор: 1
  • Задній стабілізатор: 7
  • Висота передньої підвіски: 22
  • Висота задньої підвіски: 50

Гальма

  • Тиск гальм: 99%
  • Переднє співвідношення гальм: 53%

Шини

  • Тиск передньої правої шини: 29.5 psi
  • Тиск передньої лівої шини: 29.5 psi
  • Тиск задньої правої шини: 26.5 psi
  • Тиск задньої лівої шини: 26.5 psi

Це налаштування концентрується на максимізації аеродинамічного зчеплення та стабільності під час проходження поворотів, що є ключовими чинниками для успішної гонки в Катарі. Агресивна передня підвіска і параметри аеродинаміки дозволяють точно входити в повороти та підтримувати високу швидкість в їх середній частині. Спеціально налаштовані тисячі і тиск шин допоможуть зберегти зчеплення під час прискорення, не жертвуючи при цьому маневреністю.

Належне використання цього налаштування дозволить вам впевнено проходити повороти Lusail International Circuit, чи то під час гонки, чи під час проходження часу.