Веномансер, також відомий як Лесале Засновник Смерті, є героєм Dota 2, чия сила проявляється через токсичні атаки та незгасимий потенціал завдавати шкоди з часом. Він заражає ворогів отрутою, уповільнює їх рух і оточує себе Плаковими Ларвами, що відстрілюють отруту на все, що рухається. Його стиль гри зосереджений на постійній, незупинній шкоді, змушуючи ворогів відступати або піддаватися згниванню.
Походження Лесале Засновника Смерті
Лесале колись був травником, який вирушив до Кислотних Джунглів Острова Джіді в пошуках потужних есенцій. Там він натрапив на рептилію, що замаскувалася під рослину, яка вжалила його, впорснувши потужну отруту. У відчаї він змішав отруту рептилії з нектаром броньованої орхідеї і ввів її в себе, щоб вижити. Ця комбінація перетворила його на щось нове—гибрид рептилії та орхідеї, живий уособлення отрути.
Сімнадцять років потому він виходить на поверхню як Веномансер, втративши свою людяність, а його тіло набуло форми під впливом токсинів. На Острові Джіді навіть найнебезпечніші хижаки вклонялися йому. Але Лесале прагнув більшого і вирушив з острова, щоб поширювати нові отрути і нові смерті по всьому світові.
Здібності та стиль гри
Здібності Веномансера сконцентровані на отруті, уповільненні ворогів і створенні постійного контролю над територією. Його ефекти завдання шкоди з плином часу роблять його небезпечним у тривалих боях, а його ларви забезпечують видимість, тиск і захист.
Отруйний Ураган
Отруйний Ураган випускає потік отрути в лінію, завдаючи початкову шкоду та продовжуючи її протягом певного часу. Це також уповільнює ворогів на 50%, що робить його потужним інструментом для ініціації бою або запобігання втечам.
Ураган проходить до 850 одиниць відстані і отруює всіх ворогів, яких він вражає, на 15 секунд. Він завдає шкоди кожні три секунди й може завдати до 650 шкоди на максимальному рівні перед зменшеннями. Ця здібність дозволяє запобігти ворожим героям, у яких залишилося менше 25% здоров’я.
Найкраще використовувати Отруйний Ураган на початку бою або атаки, що дозволяє союзникам рятувати кіл.
Отруйний Укус
Отруйний Укус є пасивним модифікатором атаки Веномансера. Кожна атака накладає отруту, що уповільнює ціль і завдає фізичну шкоду з плином часу. Отрута триває до 15 секунд і також поширюється через Плакові Ларви, хоча ларви завдають половину звичайної шкоди.
Оскільки шкода від Отруйного Укусу вважається втратою здоров’я, вона не активує ефекти на шкоду, що означає, що вороги можуть продовжувати використовувати предмети для лікування або реагентні стрибки, поки не отримають пряму атаку.
Отруйний Укус може завдати до 480 загальної шкоди на максимальному рівні, він відмінно підходить для заважання в лінії, тиску або джунглів.
Плакова Ларва
Плакова Ларва викликає невелику, нерухому змію, яка атакує ворогів і структури з дистанції. Ларви мають імунітет до магії та успадковують половину шкоди від Отруйного Укусу. Кожна ларва триває 40 секунд і може бути використана для видимості, оборони та атаки.
На максимальному рівні кожна ларва має 450 здоров’я, 38 базової шкоди та атакує з дистанції 600. Вони ефективні для розвідки входів в джунглі, захисту веж і безпечного штурму. Веномансер також може блокувати вузькі проходи або створювати стіни з ларв, щоб захопити або захистити союзників.
Прихована Токсичність
Розблокована за допомогою Аганімового Шарду, Прихована Токсичність накладає слабку отруту, що уповільнює ворогів і завдає невелику шкоду з плином часу. Якщо отрута знімається, вона викликає додаткові 300 шкоди та затримує ціль на 1.6 секунд.
Це робить Приховану Токсичність сильним контратакуючим засобом проти героїв, які покладаються на зняття ефектів або здатності очищення. Вона також тисне на ворогів, змушуючи їх вибирати між тим, щоб залишатися отруєними чи ризикувати бути затриманими.
Отруйна Нова
Отримана з Аганімового Септера, Отруйна Нова створює поширююче кільце токсичної енергії, яке завдає некритичної магічної шкоди та зменшує магічний опір ворога. Отрута може активуватися, коли Веномансер помирає або коли його Отруйний Ураган закінчується на ворожому героєві.
Шкода від Отруйної Нови не може вбити напряму — вона залишає ворогів з 1 HP, але в комбінації з іншими отрутами гарантує їхню смерть. Вона охоплює велику територію, роблячи її однією з найбільш ефективних здібностей у командних боях у Dota 2.
Її перезарядка фіксована на 10 секунд на кожне активування та завдає до 33% максимальної здоров’я цілі загальної шкоди до зменшень.
Отруйна Пламенна Хвороба
Отруйна Пламенна Хвороба заражає одну ціль небезпечною хворобою, що завдає миттєвого удару шкоди та додаткової шкоди за секунду на основі максимального здоров’я жертви. Вона уповільнює рух і швидкість атаки, поширюючись на сусідніх ворогів, коли первинна ціль гине або дебафф закінчується.
На максимальному рівні Отруйна Пламенна Хвороба завдає 6% максимальної здоров’я за секунду та уповільнює на 50%. Коли вона поширюється, вторинні інфекції не множаться, запобігаючи нескінченним петлям, але забезпечуючи широку контроль території.
Це визначає вплив Веномансера в пізнішу гру, дозволяючи йому паралізувати цілі команди за один каст.
Таланти
Таланти Веномансера покращують його контроль та шкоду:
- Рівень 10: -15% зменшення регенерації здоров’я від Отруйного Укусу або -5 секунд часу перезарядки Отруйного Урагану.
- Рівень 15: +8% уповільнення від Отруйного Укусу або -1 секунди часу перезарядки Плакової Ларви.
- Рівень 20: Ураган створює Плакові Ларви або +1.5% відшкодування максимального здоров’я від Отруйної Пламенної Хвороби.
- Рівень 25: 2.5x здоров’я/шкода Плакової Ларви або аура Отруйної Пламенної Хвороби зменшує на 200 швидкості атаки.
Ці варіанти дозволяють гнучкі побудови в залежності від вашої ролі—або підкріплення з регенерацією за рахунок видимості та уповільнень, або фокусування на чистому вивільненні шкоди з плином часу.
Сильні та слабкі сторони
Головна сила Веномансера полягає в його стабільності. Він може завдавати постійної, надійної шкоди з плином часу, не потребуючи безпосередньої участі в бою. Його отрути роблять кожну сутичку дорогим задоволенням для ворога, а його Плакові Ларви надають безпрецедентний контроль над картою, даючи змогу просуватися, захищатися та безпечно сканувати місцевість. Кожен контроль території змушує ворогів витрачати ресурси або постійно змінювати позиції, тоді як його численні уповільнення роблять переслідування або втечу практично неможливими. Він також є гнучким—може виступати в ролі підтримки, пушера, ініціатора або ядра з вивільненням шкоди з плином часу.
Але слабкості Веномансера також очевидні. Йому не вистачає жорстких контрольних здібностей і у нього низький потенціал вибуху, що означає, що йому потрібні союзники для отримання вбивств. Його швидкість пересування низька, а виживання залежить від нього, через що він вразливий для мобільних героїв або чинників високої шкоди. Проблеми з маною на ранніх та середніх стадіях гри обмежують потенціал його кастування, особливо при активному використанні Урагану та Ларв. Його шкода також може бути сильно послаблена предметами, такими як Чорний Король та Труба Розуму, а його ларви, якщо неправильно використовувати, можуть дати можливість ворогам отримати золото та досвід.
Рекомендувані предмети
Початкові предмети
Веномансер починає з Танго, Цілительського зілля та Ясності для підтримки в лінії. Спостережні Ворди і Захисні Ворди є ключовими для видимості та зняття ворожих вардів, тоді як Чоботи швидкості допомагають йому з низькою мобільністю.
Рання гра
- Сила Життя для атрибутів та гнучкості з маною.
- Силовий Шток для мобільності та збільшення манї.
- Підвищення Врамблі для підсилення магії.
Середня гра
- Аганімовий Септер, щоб розблокувати Отруйну Нову.
- Гарпун Урагану для дальності та втечі.
- Тіньова Леза або Скочний Дагер для позиціювання.
Пізня гра
- Щита Шиви для захисту, манї та додаткових уповільнень.
- Аганімовий Шард для Прихованої Токсичності.
- Срібний Край для шкоди та ефекту розриву.
Ситуаційно
Предмети, такі як Октапірея, Септер Євлесс, Палка Атос та Вісник Духів, забезпечують живучість, контроль і корисність. Скальпель Вайза забезпечує надійний контроль для високопріоритетних ворогів.
Стратегія гри
Рання гра
На початку Веномансер грає оборонно. Використовуйте Отруйний Ураган для зонування ворогів та забезпечення вбивств з союзниками. Не переважайте з його використанням — ваш резерв мани обмежений. Отруйний Укус дозволяє вам безпечно заважати противнику й тиснути на лінію. Уникайте дарувати Плакові Ларви на початку, оскільки вони можуть принести золото, якщо їх легко знищити.
Середня гра
Перейшліть у роль контролю території. Розміщуйте Плакові Ларви по джунглевих шляхах і біля об’єктів для видимості. Використовуйте Ураган і Отруйну Пламенну Хворобу для ініціації боїв і примушуйте ворогів займати невигідні позиції. Ви прекрасно показуєте себе в заштовханих битвах, де ваша отрута може накопичуватися з часом.
Пізня гра
Позиціювання стає життєво важливим. Використовуйте Стрибок або Тіньову Лезу в битвах, щоб завдати Отруйної Пламенної Хвороби або Отруйної Нови на кілька ворогів. Коли кастовано, відступайте та дайте вашій отруті виконувати свою роботу. Постійно розташовуйте ларви, щоб обмежити рух ворогів та захистити свою команду на високих позиціях.
Поради та тактики
Веномансер є найефективнішим, коли контролює територію. Постійно використовуйте Плакові Ларви, щоб отримати видимість навколо об’єктів, блокувати шляхи ворогів або виявляти приховані ділянки. Розміщення ларв на деревах або у вузьких точках допомагає уникнути засідок, одночасно контролюючи небезпечні зони.
Коли кастуєте Отруйну Пламенну Хворобу або Отруйну Нову, час є ключовим. Чекайте, поки вороги згрупуються або будуть захоплені союзниками. Отрута поширюється далі та триває довше, коли захоплено кілька цілей. Якщо ви помрете під час бою, залишкові ефекти ваших здібностей часто завершать справу.
Важливо також ретельно управляти вашою маною. Занадто часте використання Отруйного Урагану на початку може залишити вас без ресурсів, коли це буде найнеобхідніше. Сконцентруйтеся на позиціюванні та розумному кастуванні, замість того, щоб бездумно використовувати здібності. Нарешті, не забувайте, що Прихована Токсичність карає за зняття—використовуйте її проти героїв з ефектами очищення або захисними зняттями, щоб перетворити їхню перевагу на їхню поразку.
Складність героя
Веномансер має середню складність. Його здібності легко кастуються, але час і позиціювання відрізняють хороших гравців від відмінних. Розуміння простору ларв, нашаровування отрут і позиціювання визначає, чи будете ви повільно знищувати ворогів або помрете до того, як ваші отрути спрацюють.
Заключні думки
Веномансер досягає успіху завдяки терпінню та точності у Dota 2. Він не створений для швидких вбивств, а для неминучих. З кожним Ураганом, Укусом і Ларвою він поширює розпад, поки поле битви самостійно не стане отруйним. Якщо грати правильно, Лесале Засновник Смерті перетворює кожен бій на повільну, отруйну смерть.