Представники провідних кіберспортивних клубів, серед яких G2 Esports, Team Vitality, Cloud9, 100 Thieves, SK Gaming і Team Liquid, розглянули вплив “кіберспортивної зими” на індустрію, де після пандемії доходи клубів, аудиторія на трансляціях та інвестиції падали.
Стів Архансет, співзасновник Team Liquid, зауважив, що багато організацій неочікувано зіткнулися з різким зростанням інвестицій і активності фанатів, що призвело до скорочення підрозділів та штату. Тим не менш, інші клуби, такі як Team Vitality і SK Gaming, зосереджуються на стабільному бізнесі з надійними інвесторами, тоді як Cloud9 і Team Liquid визначились зберігати дохід у поточному періоді.
100 Thieves і G2 Esports акцентують на медійній складовій та розвагах, водночас розглядаючи оптимізацію інвестицій у різні дисципліни. Загалом, більшість клубів вирішила зробити ставку на майбутнє і планує досягти збільшення доходів до кінця 2025 року.
Індустрія кіберспорту показує, що навіть після пандемії вона залишається життєздатною, проте клубам доведеться адаптуватися до нових реалій і шукати ефективні стратегії для забезпечення стійкості і зростання у майбутньому.