Сівір залишається актуальною вже понад десять років завдяки своїм можливостям контролю за хвилями, корисності та безпечному розвитку. У цьому посібнику розглядатиметься, як ефективно використовувати Сівір у League of Legends від першого рівня до фінальної битви, з оновленнями для патчу 14.5.
Вміння та їх значення
Швидкий крок (пасивне вміння)
Кожного разу, коли Сівір вражає ворожого чемпіона, вона отримує коротке прискорення руху, яке на перших рівнях становить п’ятдесят п’ять, а до вісімнадцятого рівня зростає до сімдесяти п’яти. Це прискорення триває 1.5 секунди, але оновлюється з кожним ударом, що дозволяє їй уникати навичок ворогів та переслідувати супротивників у бойових ситуаціях.
Носіння літаючого ножа (Q)
Дане вміння використовує від п’ятдесяти п’яти до сімдесяти п’яти ману та має перезарядку, що зменшується до восьми секунд на п’ятому рівні. Ніж летить вперед і назад на відстань до 1250 одиниць, завдаючи повний шкоди під час обох проходжень. Це вміння масштабується з показниками атаки і отримує додаткову силу від критичного удару, що робить його важливим інструментом для завдання шкоди та очищення хвиль.
Відскок (W)
Вартість активації становить шістдесят ману, і під час активності вміння Сівір отримує до сорока відсотків бонусної швидкості атаки на чотири секунди. Кожен вистріл має можливість відскочити до восьми разів в межах п’ятисот одиниць, при цьому відскоки успадковують критичні удари та завдають частину шкоди від атаки, знищуючи міньйонів, що мають менше п’ятнадцяти здоров’я. Невеликий тайминг перезарядки дозволяє їй знищувати хвилі й розподіляти шкоду в боях.
Захист від заклинань (E)
Це вміння блокує наступне ворожий заклинання протягом 1.5 секунд, з таймером перезарядки від двадцяти чотирьох до вісімнадцяти секунд. У разі успішного блокування Сівір відновлює частину свого шкідливого шкоди та повторно активує «Швидкий крок». Хороший тайминг зможе перетворити ворожий контроль у безкоштовне відновлення здоров’я.
В полюванні (R)
Сівір платить сто ману, щоб надати собі та союзникам протягом восьми до дванадцяти секунд на двадцять до тридцяти відсотків швидкості руху. Кожна базова атака під час ефекту зменшує час перезарядки її базових вмінь на півсекунди, а вбивства відновлюють тривалість дії. Це вміння визначає, коли розпочнуться або закінчаться бої.
Основні зміни в патчі
У патчі 14.5 базова броня Сівір була збільшена з двадцяти шести до тридцяти, що дає їй перевагу в перших зіткненнях. Попередні зміни пов’язали додаткову шкоду «Носіння літаючого ножа» з критичним ударом та перетворили відновлення мани за допомогою «Захисту від заклинань» у відновлення здоров’я, заохочуючи гравців, які добре фармлять та вміло використовують щит.
Сили на всіх етапах гри
Рання гра (0–15 хв)
На першому рівні правильно використане «Носіння літаючого ножа» дозволяє знищити першу хвилю і захопити контроль над лінією. Досягнувши шостого рівня, вона отримає командне прискорення, що може стати вирішальним для отримання дракона або втечі від засідки. Завершення компонента «Нонквівер» підвищує її ефективність в атаках та тиску на хвилі.
Середня гра (15–25 хв)
З двома очками в її ультимативному вмінні, ефект триває десять секунд, що дозволяє переслідувати ворогів. Завершуючи «Безмежний кра-edge» разом із предметом «Залізна зв’язка», критична ймовірність перевищує шістдесят відсотків, атакуючи як Q, так і W. Швидке очищення хвиль дозволяє їй першою дістатися до «Герольда», драконів і веж Т2.
Пізня гра (25 хв+)
Завершення предметів для критичних ударів дозволяє Q швидко знищувати магів та робити шкоду «carry». Максимальне ультимативне вміння відновлюється після вбивства, тому один успішний удар може призвести до повного знищення. Спільно з предметами на вампіризм робить її важкою здобиччю.
Руни
Виберіть дерево «Точність» з «Затиском атаки» як ключовим умінням, додаючи «Присутність розуму» для додаткового відновлення мани, «Легенда: Кровозмішування» для вампіризму та «Удар на завершення» для додаткової шкоди. У парі з «Натхненням» оберіть «Магічне взуття» та «Постачання печив» для безкоштовних черевиків та підтримки в лінії. Щодо фрагментів статистики, виберіть швидкість атаки, адаптивну силу та здоров’я.
Ключові предмети
Розпочніть гру з «Дорана», «Мечем» та «Пляшкою здоров’я» для сильних ранніх зіткнень. Швидко отримайте «Убивцю кракенів», якщо у ворога важкий фронт, або «Безмежний кра-edge», якщо плануєте побудувати «Швидкісний Наворі» пізніше. Стандартні ключові предмети: «Безмежний кра-edge», «Швидкісний Наворі» та або «Привид танцюриста», або «Швидкий вогнемет», щоб отримати дальню підтримку. Додайте «Кровозмішувач», коли потрібно більше відновлення, «Ангела-охоронця» проти сильної атаки або «Щит Мальмортіуса» проти магічних завдань.
Стратегія на лінії (0–15 хв)
Починайте кожну гру, автоматично атакуючи та використовуючи «Носіння літаючого ножа» на перших трьох ближніх міньйонах, щоб змусити їх стати під ворожою турелію. Зберігайте «Захист від заклинань» для ключового контролю супротивника; якщо воно на перезарядці, відступайте, поки не повернеться. Постійний тиск на хвилі поступово знижує здоров’я вежі, а суперники, які змушені відступати з меншим здоров’ям, часто втрачають ранні плити.
Середня ігрова ротація (15–25 хв)
Після падіння нижньої вежі разом з підтримкою переходьте до середньої лінії для контролю зору та очищення хвиль за допомогою «Відскоку». Дві швидкі хвилі дають час на ротацію для цілей. Активація «В полюванні» відбувається, коли ваш jungler успішно використовує контроль, тому, щоб надати перевагу, використовуйте «Носіння літаючого ножа» та «Відскок» під час бою.
Командні бої та пізня гра
Залишайтеся позаду танків та приділяйте увагу найближчій загрозі. Слідкуйте за моментами використання «Захисту від заклинань» на менш небезпечні покуси перед основною битвою, перетворюючи ворожі інструменти на марну перезарядку. Коли ваше ультимативне вміння активне, чергуйте автоматичні атаки між вміннями — кидок «Носіння літаючого ножа», автоматична атака, «Відскок», автоматична атака знову — так кожен вистріл зменшує час перезарядки.
Поширені помилки, яких потрібно уникати
Багато гравців використовують «Захист від заклинань» занадто рано; чекайте, щоб блокувати вирішальний контролюючий заклинання. Не перевищуйте межу, не маючи під рукою «Захисту» або «В полюванні», адже це запрошує активацію супротивників, тому слідкуйте за таймерами обох умінь перед атаками. Не переслідуйте ворогів за межами часу прискорення вашого ультимативного вміння; коли прискорення закінчується, ворог може сісти в засідку.
Основні висновки
Сівір досягає успіху, перетворюючи постійний тиск на хвилях у контроль над картою та визначаючи, коли розпочати бої за допомогою «В полюванні». Чисто фармуйте, зберігайте «Захист від заклинань» для реальних загроз, та використовуйте ультимативне для контролю темпу гри. Дотримуючись цих принципів, ви зможете впевнено здобувати перемоги з Сівір у League of Legends.