GSC Game World продовжує працювати над очікуваною грою “S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl”, незважаючи на загрозу для життя працівників студії через війну в Україні. Євген Кулик, технічний продюсер, розповів про складні умови роботи та причини, чому команда не зупиняється:
“Я б сказав, що половина нашої студії зараз працює під постійною загрозою загибелі”, – заявив Євген Кулик.
Зона відчуження як ігровий світ
Гра “S.T.A.L.K.E.R. 2” відображає апокаліптичний світ, що виник через другу катастрофу на Чорнобильській АЕС. Це продовження першої частини, що вийшла у 2007 році та отримала міжнародну популярність. На фоні реальної загрози через російське вторгнення, розробка гри набула особливого значення для працівників студії.
Реліз ускладнюється війною
GSC Game World оголосила дату релізу “S.T.A.L.K.E.R. 2” на 20 листопада 2024 року, проте війна в Україні наклала свої корективи:
- Евакуація команди: Перед початком війни розробники підготували автобуси, щоб евакуювати працівників і їхні родини до безпечніших регіонів.
- Робота під обстрілами: Понад 180 співробітників евакуювалися, а 139 вирішили залишитися й допомагати військовим.
- Героїзм розробників: Деякі працівники GSC пішли на фронт, а інші продовжували роботу над грою у перервах між виконанням обов’язків.
“Однією рукою ми заряджаємо зброю, а іншою створюємо гру”, – каже один з працівників студії.
Відмова від російської аудиторії
Під час виставки Gamescom у Кельні Євген Кулик повідомив, що частина російської фан-бази не підтримала їхні зусилля в перші дні війни, тому розробники вирішили прибрати російську озвучку та субтитри з гри:
“Ми намагалися заручитися підтримкою цих людей, але отримали багато негативу”, – поділився Кулик.
Гра як символ боротьби та пам’яті
GSC Game World прагне завершити розробку “S.T.A.L.K.E.R. 2”, щоб вшанувати пам’ять своїх колег, які загинули на війні:
- Пам’ять про загиблих: Одним із таких працівників був Володимир Єхзов, який загинув під час оборони Бахмута.
- Культурне значення: Україна продовжує підтримувати культурні ініціативи під час війни, і розробка ігор стає символом стійкості країни.
“Ми хочемо нагадати світу, що Україна здатна створювати чудові ігри”, – резюмує Євген Кулик.
Основні моменти:
- GSC Game World працює над “S.T.A.L.K.E.R. 2” під загрозою війни.
- Команда розробників розділилася: частина працівників евакуювалася, а частина залишилася допомагати військовим.
- Гра не буде доступною для російських гравців через моральні принципи розробників.
- “S.T.A.L.K.E.R. 2” став символом стійкості України та вшануванням пам’яті загиблих на війні.
Така новина підкреслює величезну відповідальність та жертовність українських розробників, які продовжують творити навіть у найтяжчих умовах.