Засновник Digital Foundry Річард Лідбеттер поділився своїми думками щодо анонсованої PlayStation 5 Pro, зокрема про те, як може виглядати графіка в GTA VI на новій консолі.
Про це повідомляє GSMinfo.
Лідбеттер вважає, що гра не зможе працювати в 4K при 60 кадрах за секунду через обмежену потужність центрального процесора (CPU), який не зазнав значних змін у порівнянні з оригінальною PS5. Він підкреслив, що серія ігор GTA завжди вимагала високої продуктивності CPU через складну симуляцію ігрового світу. За його словами, обмеження криються не в графічному процесорі (GPU), який у новій версії на 45% швидший, а саме в центральному процесорі.
Лідбеттер також зазначив, що його прогноз може виявитися помилковим, якщо Rockstar спочатку планувала запустити гру в 60 кадрах на стандартній PS5, хоча такий варіант він вважає малоймовірним. Загалом, презентація PS5 Pro не викликала у нього великого захоплення через свою короткотривалість. Проте Лідбеттер позитивно оцінив функцію Game Boost, яка збільшує кількість кадрів у більш ніж 8,5 тисячах уже випущених ігор. Однак, на його думку, рішення відмовитися від вбудованого дисковода може відштовхнути частину користувачів, які мають бібліотеку ігор на фізичних носіях для PS5, від вибору PS5 Pro.