Дещо залишиться за кадром: творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розкрили, які що з'явиться у грі після релізу в кінці листопадаДещо залишиться за кадром: творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розкрили, які що з'явиться у грі після релізу в кінці листопада

Після офіційного релізу гри S.T.A.L.K.E.R. 2, запланованого на кінець листопада, розробники обіцяють додати щонайменше три нові функції, серед яких і режим багатокористувацької гри.

Про це повідомляє Wccftech.

Команда GSC Game World наразі завершує розробку, готуючись до цієї важливої події. Однак вони також планують післязапускову підтримку гри, яка включатиме безкоштовні оновлення та анонсовані сюжетні DLC.

Після виходу гри на користувачів чекатимуть три ключові нововведення. Перше стосується технічних аспектів: творці планують додати апаратне трасування променів, що є технологією створення реалістичних зображень тривимірних об’єктів або сцен. Імовірно, йдеться про технологію Lumen в Unreal Engine 5.

Щодо апаратного трасування променів, ми ще експериментуємо з цим, і хоча на релізі воно навряд чи буде доступним, підтримка NVIDIA DLSS точно буде“, — зазначив продюсер гри Слава Лук’яненко.

Дві інші функції, які будуть додані з оновленнями після запуску, включають кросплатформні модифікації та багатокористувацький режим.

Після релізу, хоча не можу назвати конкретну дату, ми плануємо запровадити офіційну підтримку модифікацій. Наступного року ми готуємо кілька цікавих ініціатив, які підтримуватимуть як ПК, так і консолі“, — зазначив Лук’яненко.

GSC Game World завжди планували додати мультиплеєр після запуску гри, і цей план залишається актуальним.

Мультиплеєр буде доступний у післязапусковій фазі. Наразі ми зосереджені на максимально якісному синглплеєрному режимі, тому поки що не маємо конкретних новин щодо мультиплеєра“, — додав спеціаліст зі зв’язків з громадськістю Захар Бочаров.

Аватар

Від Agata

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *