Чи матиме Battlefield 6 підтримку Ray Tracing?

Чи матиме Battlefield 6 підтримку Ray Tracing?

Наразі серед тих запитань, які гравці ставлять щодо виходу Battlefield 6, найважливішим є, чи буде в грі підтримка Ray Tracing. Хоча BF6 запропонує понад 600 різних налаштувань, функція Ray Tracing не буде доступна. Це підтвердив Крістіан Буль, технічний директор студії Ripple Effect, яка займається розробкою гри.

У цій статті розглянемо причини відмови від Ray Tracing у Battlefield 6.

Battlefield 6 відмовляється від Ray Tracing

Під час ексклюзивного інтерв’ю Крістіан Буль зазначив, що Ray Tracing не буде впроваджено ані при запуску гри, ані в майбутніх оновленнях. Зокрема, він сказав:

«Ні, ми не будемо впроваджувати Ray Tracing при запуску гри, і у нас немає планів на його додавання і в найближчій перспективі».

На питання, чому Ray Tracing не буде реалізовано ні при запуску, ні в наступних оновленнях, Буль відповів:

«Це було зроблено для того, щоб сконцентруватися на продуктивності. Ми хотіли, щоб усі наші зусилля були спрямовані на створення гри, максимально оптимізованої для стандартних налаштувань та користувачів».

Це рішення вказує на орієнтацію розробників на оптимізацію, оскільки Battlefield 6 — це, в першу чергу, багатокористувацький проєкт. Хоча в грі буде присутня повноцінна кампанія, саме мультиплеєр є головною метою для більшості гравців.

Хоча Ray Tracing має свої переваги і може суттєво покращити візуальну складову гри, проблеми з продуктивністю переважують його естетичну цінність. Під час відкритого бета-тестування BF6 гра отримала позитивні відгуки від гравців за графічну якість, оптимізацію та загальний ігровий процес.

Шанувальники серії можуть бути впевнені, що розробка гри ведеться з правильним підходом до оптимізації. Студії, що працюють над BF6, усвідомлюють важливість цих рішень, прагнучи зробити гідний внесок після попередньої гри в серії, що не виправдала очікувань.