Минув рік і два дні з моменту виходу першого трейлера GTA VI, але Rockstar Games поки не поспішає радувати фанатів новими відео. Колишній працівник студії Майк Йорк розповів, чому компанія дотримується такої стратегії.
Відео з поясненням Йорк опублікував у YouTube, передає tehno.prostomob.com.
Майк, який працював у Rockstar з 2012 до 2017 року і займався анімацією для GTA V та Red Dead Redemption 2, пояснює, що подібний підхід є звичним для студії.
“Вони могли б легко оголосити дату релізу трейлера, але не роблять цього. Це частина їхньої маркетингової стратегії“, — зазначає Йорк.
Стриманість у розкритті деталей сприяє формуванню навколо гри атмосфери загадковості, яка тільки підігріває інтерес. Фанати починають створювати теорії та обговорювати припущення, що об’єднує спільноту.
У самій компанії, за словами Йорка, співробітники отримують задоволення, спостерігаючи за здогадками фанатів. Ба більше, студія нерідко грає на руку таким конспірологам, приховуючи натяки на наступний трейлер у пасхалках вже опублікованих відео.
За попередньою інформацією, повноцінна презентація гри GTA VI може відбутися наступної осені.