З наближенням дати виходу Battlefield 6 10 жовтня 2025 року, студія Battlefield оприлюднила суттєві зміни в механіці руху, враховуючи відгуки гравців з недавнього відкритого бета-тестування. Гра, яка є частиною знаменитої серії шутерів від першої особи, обіцяє масштабні конфлікти, тактичні бої та незабутні сутички. Однією з найобговорюваніших тем стали механіки руху, і розробники вирішили орієнтуватися на думку спільноти перед остаточним релізом.
У Battlefield 6 механіка руху зазнає істотних доопрацювань, щоб знайти баланс між майстерністю та хаотичністю. Студія виявила, що швидкість, з якою гравці можуть переходити від ковзання до стрибка, часто призводила до непередбачуваних сутичок. Як наслідок, горизонтальна швидкість при переході з ковзання в стрибок знижена, що ускладнить використання таких маневрів. Крім того, при здійсненні повторних стрибків гравці помічатимуть зниження висоти кожного наступного стрибка.
Також змінюється механіка стрільби, пов’язана з рухом. Тепер стрільба в повітрі або під час ковзання супроводжуватиметься помітними штрафами до точності, що перетворює мобільність на ситуаційну перевагу. Мета розробників полягає в тому, щоб зберегти бойові дії на землі, нагороджуючи раціональне позиціонування та запобігаючи тому, щоб сутички стали надто швидкими і аркадними.
Також змінено управління парашутами: використання парашута більше не дасть такого сильного прискорення, що забезпечить більш контрольований і плавний рух у повітрі. Ці зміни покликані зберегти тактичний характер Battlefield 6, надаючи при цьому можливість для складного пересування в потрібних ситуаціях.
Окрім змін у механіках руху, оновлення торкнулися і інших аспектів гри: зброя, карти та ігрові режими також зазнають змін перед запуском. Наприклад, відкориговано віддачу та візерунки стрільби, щоб підкреслити унікальність кожного виду зброї, а для пострілу з дробовика M87A1 тепер знадобиться більше куль для вбивства.
Щодо карт, проводяться корективи, щоб завадити гравцям потрапляти на дахи або виходити за межі мапи. До після релізного тестування увійдуть більші карти, такі як Mirak Valley та перероблена Operation Firestorm. Режими також відбудуться зміни: Rush повернеться до меншої кількості гравців, щоб відновити свої тактичні корені, тоді як Breakthrough залишиться з великими битвами на 64 особи з внесеними коригуваннями для покращення балансу проходження.
З усіма цими змінами Battlefield 6 виглядає як більш збалансована та задовольняюча гра в серії. Переробка механіки руху створена для того, щоб зберегти справедливість у боях, не знижуючи інтенсивності, до якої звикли гравці.