Аналітик CS2 Лукас Bubzkji Андерсен поділився своїми думками щодо сучасних джерсі в кіберспорті, використовуючи нову форму команди Astralis як приклад. У своєму пості в соціальній мережі X данець зазначив, що хороші джерсі для кіберспорту є рідкістю.
Bubzkji підкреслив, що багато команд виділяють надто багато місця на своїх джерсі для спонсорів, через що вони перетворюються на “ходячі рекламні щити”. Андерсен зазначив, що часто можна побачити двох спонсорів на комірі, одного великого спонсора посередині, логотип виробника зліва від значка команди, а також кілька спонсорів на рукавах та спині джерсі.
Проте, незважаючи на велику кількість спонсорів на нових джерсі Astralis, аналітику сподобалася палітра кольорів. У коментарях до свого посту він уточнив, що новий набір форми йому справді сподобався.
Раніше команда Astralis презентувала результати своєї колаборації з брендом вуличного одягу SAUNA, представивши лімітовану літню колекцію клубної форми.