GSC Game World продовжує розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 попри війну: виклики та натхненняGSC Game World продовжує розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 попри війну: виклики та натхнення

GSC Game World продовжує працювати над очікуваною грою “S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl”, незважаючи на загрозу для життя працівників студії через війну в Україні. Євген Кулик, технічний продюсер, розповів про складні умови роботи та причини, чому команда не зупиняється:

“Я б сказав, що половина нашої студії зараз працює під постійною загрозою загибелі”, – заявив Євген Кулик.

Зона відчуження як ігровий світ

Гра “S.T.A.L.K.E.R. 2” відображає апокаліптичний світ, що виник через другу катастрофу на Чорнобильській АЕС. Це продовження першої частини, що вийшла у 2007 році та отримала міжнародну популярність. На фоні реальної загрози через російське вторгнення, розробка гри набула особливого значення для працівників студії.

S.T.A.L.K.E.R. 2

Реліз ускладнюється війною

GSC Game World оголосила дату релізу “S.T.A.L.K.E.R. 2” на 20 листопада 2024 року, проте війна в Україні наклала свої корективи:

  • Евакуація команди: Перед початком війни розробники підготували автобуси, щоб евакуювати працівників і їхні родини до безпечніших регіонів.
  • Робота під обстрілами: Понад 180 співробітників евакуювалися, а 139 вирішили залишитися й допомагати військовим.
  • Героїзм розробників: Деякі працівники GSC пішли на фронт, а інші продовжували роботу над грою у перервах між виконанням обов’язків.

“Однією рукою ми заряджаємо зброю, а іншою створюємо гру”, – каже один з працівників студії.

Відмова від російської аудиторії

Під час виставки Gamescom у Кельні Євген Кулик повідомив, що частина російської фан-бази не підтримала їхні зусилля в перші дні війни, тому розробники вирішили прибрати російську озвучку та субтитри з гри:

“Ми намагалися заручитися підтримкою цих людей, але отримали багато негативу”, – поділився Кулик.

Гра як символ боротьби та пам’яті

GSC Game World прагне завершити розробку “S.T.A.L.K.E.R. 2”, щоб вшанувати пам’ять своїх колег, які загинули на війні:

  • Пам’ять про загиблих: Одним із таких працівників був Володимир Єхзов, який загинув під час оборони Бахмута.
  • Культурне значення: Україна продовжує підтримувати культурні ініціативи під час війни, і розробка ігор стає символом стійкості країни.

“Ми хочемо нагадати світу, що Україна здатна створювати чудові ігри”, – резюмує Євген Кулик.

Основні моменти:

  • GSC Game World працює над “S.T.A.L.K.E.R. 2” під загрозою війни.
  • Команда розробників розділилася: частина працівників евакуювалася, а частина залишилася допомагати військовим.
  • Гра не буде доступною для російських гравців через моральні принципи розробників.
  • “S.T.A.L.K.E.R. 2” став символом стійкості України та вшануванням пам’яті загиблих на війні.

Така новина підкреслює величезну відповідальність та жертовність українських розробників, які продовжують творити навіть у найтяжчих умовах.

Аватар

Від Agata

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *