Оновлення патчу CS2 від 15 жовтня покращує продуктивність і розширює можливості сценаріїв карт

Оновлення патчу CS2 від 15 жовтня покращує продуктивність і розширює можливості сценаріїв карт

Більшість з цих змін були перенесені з попередньої версії 1.41.1.3-rc1 від 14 жовтня, тому деякі з нововведень можуть бути знайомі деяким гравцям.

Поліпшення двигуна та покращення продуктивності

Цей оновлений пакет включає суттєве оновлення двигуна Source 2. Компанія Valve вдосконалила код двигуна до останньої версії Source 2. Основні оптимізації включають:

  • Перероблену симуляцію проникнення куль, що знижує навантаження на процесор.
  • Покращене використання ресурсів для обробки ефектів частинок і звуку на стороні клієнта, що зменшує навантаження на продуктивність під час запеклих сутичок.

Ці зміни спрямовані на забезпечення більш стабільного ігрового процесу на всіх типах апаратного забезпечення, особливо в ситуаціях з інтенсивними бойовими діями, де великі обсяги частинок можуть призводити до падіння частоти кадрів.

Коригування геймплею

В оновленні також представлені невеликі, але значущі коригування геймплею, які зміцнюють конкурентоспроможність і тактичну реакцію.

  • Гравці, що знешкоджують C4, тепер опустять зброю і вимкнуть можливість прицілювання. Стрільба затримується на 150 мілісекунд після виходу з знешкодження, що запобігає випадковим пострілом і покращує реалістичність анімації.
  • C4 більше не detonuje під час перерви на півтайми або після завершення матчів, що усуває випадкові вибухи після раунду.
  • Valve також виправила помилку, внаслідок якої один такт неправильно вираховувався для “sv_predictable_damage_tag_ticks”, що забезпечує точнішу реєстрацію уражень.

Поліпшення інтерфейсу і спостереження

Покращення інтерфейсу користувача продовжують бути важливою частиною оновлення, роблячи меню та HUD більш інтуїтивно зрозумілими для гравців і глядачів.

  • Тепер основні моменти можна переглядати безпосередньо з екрану завантаження спостерігача.
  • Виділений гравець у команді Counter став більш помітним, що покращує зрозумілість під час командних трансляцій.
  • Контекстні меню інвентарю тепер відкриваються відносно позиції курсора, що спрощує управління обладнанням.
  • Індикатор режиму зброї на HUD переміщено поряд з лічильником боєприпасів, що зменшує візуальне захаращення.
  • Косметичне зміна тепер усуває краплі дощу з зброї під час огляду, коли переключається на сухі середовища.

Розширене скриптування карт і інструменти для розробників

Для творців карт і моддерів Valve значно вдосконалила API-інтерфейс скриптів CS2. Ці зміни надають більший контроль над логікою ігрового процесу, трасуванням і обробкою подій завдяки новій підтримці перерахувань і оновленням функцій.

  • “cs_script enums” тепер відображають поведінку TypeScript для більш гнучкого коду.
    • Нові елементи включають “CSRoundEndReason”, “CSHitGroup”, “CSLoadoutSlot”, “CSDamageTypes”, “CSDamageFlags” та “CSWeaponAttackType”.
  • Нова позиція BOOSTS тепер додана для healthshots.
    • Основні функції скрипту, такі як “Instance.OnRoundEnd”, “Instance.OnBeforePlayerDamage”, “Instance.OnKnifeAttack” та “Entity.TakeDamage”, тепер приймають або модифікують більше параметрів, включаючи “damageType”, “damageFlags” і “attackType”.
  • Функції трасування, такі як “Instance.TraceLine”, “TraceSphere” та “TraceBox”, тепер підтримують масиви ігнорованих сутностей і можуть трасувати по hitbox, повертаючи конкретні результати “hitGroup”.
  • Розробники тепер також можуть використовувати “CSWeaponData.GetGearSlot()” для глибшого доступу до даних завантаження.

Ці нововведення відкривають нові можливості для розширеного скриптування карт, дозволяючи авторам створювати більш точні, реактивні середовища на базі двигуна Source 2.

Патч від 15 жовтня 2025 року підкреслює зусилля Valve щодо оптимізації технічної основи Counter-Strike 2, покращення механіки та надання нових інструментів для інновацій.

Хоча це оновлення не є насиченим контентом, його увага до продуктивності, полірування геймплею та розширення можливостей скриптування встановлює гарну технічну основу попереду майбутніх оновлень.