У главі “Село Халіма” гри Doom The Dark Ages приховано шість секретів. Це перша частина гри, яка дозволяє вам ознайомитися з основами геймплею, включаючи механіку заряджання щита, використання різних видів зброї та вивчення ломких поверхонь. Під час гри ви також зможете досліджувати таємниці.
Деякі таємні зони вимагатимуть від вас використання ключів. У цьому матеріалі розглянемо всі шість секретів у главі “Село Халіма”.
Секрет 1
Перший секрет можна знайти, коли вам потрібно буде виконати дві комбінації ударами в ближньому бою. У цій зоні на вас чекають вороги. Дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб зняти бар’єри праворуч біля стіни. Потім зайдіть у цю зону і зарядьте щит через ломку для виявлення першого секрету. Тут ви також знайдете Життєвий символ.
Секрет 2
Другий секрет у цій главі призводить вас до Синього ключа. Слідуйте за маркером цілі, щоб його здобути. Далі зарядьте щит через двері прямо перед вами та пройдіть далі до воріт, які можна відкрити за допомогою ключа. Це друга секретна зона, де ви також знайдете іграшку.
Секрет 3
Третій секрет можна відшукати після одержання другого Життєвого символу. Ви опинитесь у відкритій області з проходом у автоматичному карті, і знайдете Пурпурний ключ. Озирніться і знайдіть печеру на нижньому рівні. Стрибніть туди, і ви знайдете третю секретну локацію. Знищивши бочки та демонів, ви зможете усунути бар’єри і отримаєте шкіру для зброї.
Секрет 4
Четвертий секрет знаходиться поруч із Пурпурним ключем, праворуч від маркера цілі. Спустіться вниз за краєм скелі, щоб потрапити в печеру, де розташована четверта таємниця і нова іграшка.
Секрет 5
Для п’ятого секрету візьміть Пурпурний ключ, який видно на карті. Огляньтесь і дайте собі змогу дістатися до замкнених дверей. Відкрийте їх за допомогою ключа та отримайте ще один Життєвий символ.
Секрет 6
Останній секрет розташований біля стіни, де ви знаходитесь поруч із символом Кодексу. Тут вас зустрінуть союзники, які охороняють Кодекс села Халіма. Це шостий і останній секрет у цій главі Doom The Dark Ages. Просто слідуйте за автоматичною картою до Кодексу, щоб дістатися до нього.