Важливо відзначити, що Ghost of Yotei, нова гра в серії, переживає вплив Ghost of Tsushima, навіть якщо історії не пов’язані. Це стало ще очевидніше після перегляду нещодавнього демонстраційного матеріалу від розробників.
Ghost of Yotei, хоч і є самостійним продовженням, буде піддаватися численним порівнянням із попередником. Після показу ігрового процесу виникають розмови про зміни у боях, дослідженнях та графіці, але мене більше турбує сюжетна складова.
У грі Ghost of Yotei розповідається про Ацу, героїню, чиє сімейство загинуло від рук таємничої групи, відомої як Yotei Six. Ацу — єдина, хто вижив, і вже 16 років вона вдосконалює свої бойові навички, прагнучи помститися. Її образ нагадує японських фольклорних персонажів — духів помсти, або на райо.
Показані елементи сюжету дають можливість гравцям глибше зануритися в минуле Ацу, зрозуміти, якою вона була до трагедії, що змінила її життя. Це дуже сильна ідея, але наразі вона не може зрівнятися за масштабом із сюжетом Ghost of Tsushima.
У Ghost of Tsushima гравець грає за Джина Сакая, самурая, якій доводиться боротися з першою монгольською навалою Японії. Після важкої втрати Джин прагне зібрати союзників та вирішити, чи варто дотримуватися кодексу честі самураїв, чи шукати більш хитрі методи боротьби, які можуть бути нечесними. Це біблійна боротьба, що підкреслює як глобальну загрозу, так і особисті дилеми героя.
У порівнянні з цим, Ghost of Yotei здається більш простою історією, яка могла б відбутися в будь-якому місці. Хоча попередник занурює гравців у японську культуру, нова гра поки що не має такого відчуття, що робить її менш унікальною на тлі своєї предшественниці.