У стартовій грі супертижня VCT Pacific команда Paper Rex зустрілася з GenG за друге місце. Серія боїв, що складалася з трьох ігор, завершилася перемогою Paper Rex з рахунком 2-0. Після гри ми поспілкувалися з новим гравцем Paper Rex Іллею “щось” Петровим, який відкрито розповів про гру в новій команді, агресивний стиль гри, використання інших агентів та інше.
Питання: Вітаємо з перемогою! Тепер ви другі за рейтингом після перемоги над GenG. Як ви це відчуваєте?
PRX щось: “Я думаю, що через технічну паузу в 1 годину я трохи випав з гри, не міг зосередитися, але після того, як побачив рахунок 0К-5D, я розслабився і повернувся до гри — ось і все.”
Питання: Ви приєдналися до Paper Rex на середині сезону, і вам ще потрібно було адаптуватися до життя в Кореї. Як вдалося так швидко інтегруватися в команду?
PRX щось: “Я вже досяг cierto рівня порозуміння з моїми товаришами по команді, тренером та персоналом. Можливо, ще не на 100%, але десь на 80-90%.”
Питання: Ми бачили, як ви робите надзвичайно агресивні ходи, і це вам приносить успіх. Як ви оцінюєте свою особисту гру?
PRX щось: “Не можу сказати, це просто мій стиль гри. Я багато граю в рейтингові матчі та використовую короткоствольну зброю, тому завжди знаю, що потрібно робити. Можливо, я стрибаю в дим, використовую Dash і Updraft, і роблю щось подібне.”
Питання: Який у вас мислення, коли робите такі агресивні ходи? Існує ризик, що вони не спрацюють. Як ви приймаєте рішення йти на такі дії?
PRX щось: “Напевно, я просто це роблю. Не думаю над цим занадто, маю велику впевненість і просто вперед. Якщо почати занадто думати, то стаєш повільним гравцем, а Paper Rex ніколи не грає повільно.”
Питання: З вашою агресивністю та агресивним стилем Paper Rex, це допомогло вам краще злагоджуватись з командою?
PRX щось: “Так, так, так. Я думаю, що став агресивнішим, ніж під час гри в Sengoku.”
Питання: У порівнянні з вашим часом у Sengoku, у вас зменшилась відповідальність за вбивства. Чи допомагає це вам, коли знаєте, що товариші по команді вас підстрахують?
PRX щось: “Я думаю, що так, бо ми всі люди, не любимо помилятися, і не хочемо вмирати просто так. Якщо я помру вдруге без сенсу, звісно, не хочу цього повторювати в наступних раундах. Іноді я відчуваю, що можу зіграти агресивно з цими товаришами, а іноді, якщо відчуваю, що можу ризикнути, то роблю це.”
Питання: Які були ваші враження від гри на Breach вперше?
PRX щось: “Можу сказати, що мені добре грати ініціатором. Але є одна проблема: мені потрібно більше досвіду з агентом, особливо на турнірах, бо інколи команди грають не так, як на тренуваннях. Тому, так, мені потрібно більше досвіду, і я стану дуже хорошим на Breach.”
Питання: Яких агентів ще хочете спробувати?
PRX щось: “Можливо, в майбутньому Skye. Мої улюблені агенти на даний момент — Jett, Reyna, Skye та Breach.”
Питання: Чи думаєте, що Paper Rex дозволить вам грати Reyna?
PRX щось: “Чому б ні?”
Питання: Наступною суперником буде RRQ. Які ваші думки про цю команду?
PRX щось: “Про команду RRQ можу сказати, що вони багато покращилися з першого тижня. Думую, вони хороша команда, але ми вже на другому місці, тому побачимо, як зіграємо.”
Питання: Є якийсь гравець у RRQ, з яким хочете зіграти в дуелі?
PRX щось: “EJAY.”
Питання: Чи варто чекати більшої агресії у грі проти RRQ?
PRX щось: “Звичайно, так. Більше впевненості!”
Питання: Яку команду хочете зустріти на міжнародній арені?
PRX щось: “Fnatic та LOUD.”
Питання: Є конкретний гравець, з яким хочете зіграти на міжнародному рівні?
PRX щось: “Звісно, Derke. Я хочу протистояти йому.”
Paper Rex завершив супертиждень з бездоганним рекордом 2-0. Завдяки цим перемогам команда залишається на 2-му місці VCT Pacific і проходитиме до верхньої півфіналу. У верхньому півфіналі Paper Rex зіграє з переможцем матчу T1 проти GenG. Плейофи VCT Pacific почнуться наступного тижня, а перша гра відбудеться 19 травня.
Слідкуйте за оновленнями про VCT Pacific.