Розробники студії CD Projekt Red поділилися свіжими подробицями щодо створення відкритого світу в грі The Witcher 4. В інтерв’ю для Video Games Chronicle режисер оповіді Філіп Вебер та виконавча продюсерка Малгожата Мітренга розповіли про масштаби проекту, його дизайнерську філософію та новий підхід до розповіді історії.
Про це повідомляє VGC.
За словами Мітренги, четверта частина “Відьмака” буде близькою за масштабом до The Witcher 3: Wild Hunt.
Втім, Вебер підкреслив, що основний акцент у новій грі зроблено на глибину та атмосферність світу:
“Розміри світу не завжди є головними. Важливо, щоб він був глибоким, захопливим і наповненим системними механіками“, – зазначив він.
Команда прагне створити відкритий світ, де кожен елемент матиме чітке призначення:
“Якщо певні елементи починають повторюватися, світ стає надто великим і втрачає свою унікальність“, – додав Вебер.
Традиції серії та оновлення
CD Projekt Red ставить за мету зберегти ключові особливості, які так полюбилися шанувальникам, водночас усунувши недоліки попередніх ігор.
“Ми працюємо над грою, яку хотіли б грати самі, як давні шанувальники серії“, – поділилася Мітренга.
Розробники обіцяють зберегти дух оригінальної серії, впроваджуючи інноваційні механіки та нові способи подачі історії для створення незабутнього ігрового досвіду.
Новий фокус на Цирі
Попри те, що конкретні сюжетні деталі наразі залишаються невідомими, студія підтвердила, що центральною фігурою стане Цирі. Вона вже пройшла Випробування Травами й тепер готується до ролі відьмачки. Водночас її здібності будуть відрізнятися від Ґеральтових, що задасть новий вектор розвитку її історії.
Очікування релізу
The Witcher 4 все ще перебуває у стадії активної розробки, а дата виходу гри поки що не оголошена. Шанувальники з нетерпінням чекають новин, адже CD Projekt Red обіцяє не лише зберегти спадщину серії, а й розширити можливості ігор із відкритим світом, пропонуючи абсолютно новий рівень занурення.