Очікування рекорду запуску після етапу попередньої реєстрації
Випуск гри відбувається на фоні неймовірного ажіотажу, адже кількість попередніх реєстрацій перевищила 70 мільйонів, що є одним з найбільших показників в історії китайських мобільних ігор. Valorant Mobile було спільно розроблено компаніями Riot Games та Lightspeed Studios, що належать Tencent – тією ж командою, яка працювала над PUBG Mobile.
У момент запуску гра включає 18 агентів, сім карт з версії для ПК, 10 ігрових режимів та ексклюзивні карти, доступні лише на мобільних платформах. Серед технічних особливостей – підтримка до 120 FPS, посилені античит-системи та вдосконалені комунікаційні інструменти, які забезпечують зручний ігровий процес у командному режимі на мобільних пристроях.
Сцена кіберспорту та довгострокові інвестиції
Компанії Riot та Tencent планують вкласти 200 мільйонів доларів протягом трьох років у розбудову конкурентної екосистеми Valorant Mobile в Китаї, починаючи з Національного циклу у четвертому кварталі 2025 року. Інвестиції охоплюють студентські змагання, професійні ліги та інфраструктуру заходів, що робить Китай центром для майбутнього кіберспорту Valorant Mobile.
Цей крок абсолютно відрізняється від стратегії випуску версії VALORANT для ПК, адже запуск мобільної версії тут спричинений тим, що Китай є найбільшим ринком мобільних ігор у світі (в доходах 42,3 мільярда доларів у 2023 році). До того ж, VALORANT уже має сильну присутність на ПК в Китаї, а мобільна версія використовує домінування Tencent на ринку для розширення своєї аудиторії.
Перспективи індустрії для Valorant Mobile
Хоча доходи в перший день ще не зрівнялися з іншими великими проектами Tencent, такими як Dungeon і Fighters Mobile, експерти вважають Valorant Mobile довгостроковою конкурентоспроможною грою, а не моментальним джерелом доходу. Майбутні запуски плануються в таких регіонах, як Південно-Східна Азія, Корея та Північна Америка, при цьому результати в Китаї слугуватимуть основним критеріїєм для глобального розширення.
Запуск Valorant Mobile в Китаї вже виявився значним успіхом, поєднуючи високі доходи, рекордну кількість реєстрацій та швидке підняття в чартах. Завдяки довгостроковим інвестиціям у кіберспорт від Tencent та Riot, гра має великий потенціал як джерело доходу і може стати світовим лідером у мобільному змагальному геймінгу.