Гра “Wuchang Fallen Feathers” нещодавно стикнулася з труднощами після свого запуску. Незважаючи на те, що вона посіла перші місця в чарті Steam та реалізувала понад 800,000 копій, відгуки від гравців і критиків виявилися змішаними. Останнє оновлення викликало занепокоєння серед шанувальників, які вважають, що воно є формою цензури. Багато гравців вважають, що зміни вплинули на основний ігровий процес, надаючи грі новий відтінок у порівнянні зі стартовою версією.
В рамках оновлення 1.5 були внесені значні зміни, серед яких прискорене відновлення здоров’я, додаткова неуразливість після падінь та інше. Але найбільша зміна, яка викликала обурення, полягає в тому, що багатьох босів і NPC, особливо тих, що пов’язані з історичними постатями, більше не можна вбити. Замість цього, вони стають “виснаженими” після бою та залишаються живими, супроводжуючи це новими репліками.
Багато NPC також стали неагресивними, а жести “Молитва”, який раніше надавав португальський християнський персонаж, були вилучені. Шанувальники вважають, що ці зміни були зроблені під впливом негативного відгуку китайських гравців, які були незадоволені можливістю вбивати своїх міфологічних персонажів і масово знижували рейтинг гри на Steam.
Обговорення на китайських соціальних платформах показують, що багато гравців з етнічної групи ханів вважають, що гра надає перевагу маньчжурському народу, адже лише ханські правителі та історичні особи представлені як переборні боси. Вони звинувачують розробників у упередженні.
Незадоволення в спільноті зростає, адже ці зміни вплинули не лише на китайську версію, а й на всіх гравців у світі. Гравці з інших країн вважають, що це підриває наратив і тон гри, вимагаючи від розробників усунути небажану цензуру.
Розробники поки що не коментували ситуацію, що виникла після оновлення 1.5, але обурення серед спільноти продовжує зростати.