Епізод 13 у Death Stranding 2 відзначається вирішальними відкриттями, відходячи від звичної ігрової механіки. Тут ви не будете доставляти вантажі або змагатися з привидами — це головним чином кінематографічна частина, що пов’язує події минулого та готує ґрунт для фіналу гри.
Щоб “завершити” цей епізод, вам не потрібно активно діяти — просто насолоджуйтеся сюжетом. Вся дія триває близько 12 хвилин, і жодних дій, інтеракцій чи виборів від вас не вимагається. Важливо лише спостерігати за розвитком історії.
Хоча кнопкових натискань тут не передбачено, епізод є важливим елементом загального наративу, повним значних поворотів і емоційного навантаження.
Одне з ключових відкриттів — повернення персонажа Чарлі, який виявляється Дай-Хардманом (ролі виконує Тодд А. Дженкінс). Він знімає маску, щоб продемонструвати, що з нещодавніх пір маніпулює подіями, які відбувалися. Його доступ до важливих даних виявляється вищим, ніж у APAS, і він контролював інформацію зсередини.
Цікаво, що DHV Magellan, відомий гравцям як «судно для полювання на глибокий сміття», також натякає на значення «корабель Дай-Хардмана», ставши мобільною базою під час глобальної з’єднувальної кампанії.
Епізод 13 продовжує розкривати таємниці, адже Дай-Хардман пробуджує інших персонажів, розкриваючи, що більшість з них перебували під ілюзією, створеною президентом, який досі ховається на кораблі.
Крім того, Хіггс повертається, перетворившись на Червоного Самурая з новою метою — викликати щось на кшталт “Останнього З’єднання”, яке він розглядає як помсту за те, що Амелія завадила зв’язку.
Найграндіозніше відкриття — що молода дівчина на ім’я Завтра є насправді донькою Сема. Хіггс планує використати її як каталізатор для початку Останнього З’єднання, оскільки вона має таку ж силу, як і Сем у попередній грі. Сам, намагаючись врятувати свою доньку, не може протистояти зловмиснику.
На завершення Хіггс захоплює Завтра та демонструє свою безстрашність, заявивши, що вони готові до нової зустрічі на пляжі. Епізод 13 завершується на інтригуючій ноті, прокладаючи шлях для наступних подій в грі.