Сьогодні, 20 листопада, о 18:00 за київським часом відбувся офіційний реліз довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, повідомили розробники.
Постапокаліптичний шутер від української студії GSC Game World доступний для платформ ПК та Xbox Series, а також стане частиною бібліотеки Xbox Game Pass.
Попереднє завантаження та масштабні патчі
Гравці консолі Xbox отримали можливість попередньо завантажити гру ще 13 листопада. Для цього було потрібно 146 ГБ вільного місця на пристрої. Проте напередодні релізу розробники випустили одразу два значні оновлення:
- Патч розміром 17 ГБ, спрямований на виправлення стартових проблем.
- Масштабний патч у 138,9 ГБ, що замінив більшість існуючих файлів гри.
Останнє оновлення викликало здивування у користувачів, адже по суті їм довелося завантажити гру наново. Втім, це говорить про бажання розробників забезпечити максимально якісний ігровий досвід на момент релізу.
Що обіцяли розробники
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl повертає гравців у знайомий, але покращений світ Чорнобильської зони. Розробники обіцяють:
- Глибокий сюжет із численними варіантами розвитку подій.
- Покращену графіку завдяки використанню сучасних технологій.
- Унікальний ігровий процес із напруженою атмосферою виживання.
Очікування, які тривали роками
Фанати серії чекали на вихід гри протягом кількох років. Попередні переноси дати релізу лише додавали інтриги, а випущені трейлери та тестові відео підігрівали інтерес.
На момент виходу S.T.A.L.K.E.R. 2 вже отримала високі оцінки за графіку, атмосферу та опрацьованість деталей. Перші відгуки будуть доступні лише за дві години до офіційного релізу, що створює ще більше ажіотажу навколо гри.
Гравцям радять готувати місце на жорсткому диску та зануритися в унікальний світ Чорнобильської зони, який обіцяє стати одним із найкращих ігрових досвідів року.
Також команда розробників поділилася з прихильниками своєї флагманської гри листом зі щирим привітанням з настанням довгочікуваного релізу.
На S.T.A.L.K.E.R. 2 чекали 14 років, через брак фінансування його декілька разів відкладали. Після того, як у 2023 році інвестор Максим Кріппа став власником GSC Game World, розробники отримали достатньо ресурсів для орботи та релізом гри.