Riot Games запускає глобальну рейтингову систему для команд League of LegendsRiot Games запускає глобальну рейтингову систему для команд League of Legends

Riot Games оголосила про запуск нової глобальної рейтингової системи для League of Legends.

Про це повідомляє eSportsInsider.

Система під назвою Global Power Rankings буде створена на основі технології Amazon Web Services (AWS) і охоплюватиме всі професійні команди та ліги League of Legends у світі.

Як це працюватиме

Нова система рейтингу ґрунтуватиметься на моделі, схожій на систему ELO. Згідно з повідомленням, модель буде враховувати не лише результати команд, але й загальну силу регіону, з якого походить команда. Riot Games назвала цю систему “змішаною метрикою ELO“, де рейтинг команди та ліги комбінуються в єдиний показник. Важливість ELO команди складатиме 80%, а ELO ліги — 20%.

Однією з ключових особливостей системи є те, що вона буде оновлюватися після кожної гри. Це означає, що кожен матч під час регіональних змагань чи міжнародних турнірів матиме вплив на загальний рейтинг.

Ще одна інновація — система зважування матчів за допомогою “K-факторів“. Це означає, що міжнародні матчі та вирішальні поєдинки (на виліт) матимуть більший вплив на рейтинг, ніж регіональні змагання чи групові стадії.

Крім цього, Global Power Rankings зможе прогнозувати результати матчів. Система вже протестована, і тестування показало високу точність передбачень.

Система також включатиме довгострокові рейтинги: для команд (два роки) і ліг (три роки), що дозволить враховувати зміни у складах команд і балансувати рейтинг за допомогою великої вибірки міжнародних ігор.

На що очікувати в майбутньому

Global Power Rankings буде запущена вже цього місяця й оновлюватиметься після кожного ігрового дня на Чемпіонаті світу з League of Legends 2024. Це буде перший тест системи в реальних умовах.

Варто зазначити, що League of Legends не є першою кіберспортивною грою з власною рейтинговою системою. Подібні системи існують для інших кіберспортивних дисциплін, таких як рейтинг CS2 від Valve та рейтинги від HLTV.org для Counter-Strike.

Олексій Степаненко

Від Олексій Степаненко

Досвідчений автор. Наразі спеціалізуюся на кіберспорті, сучасних технологіях та новітніх розробках у сфері ігор. Занурений у світ інновацій, активно досліджую нові тренди і ділюся своїми аналітичними статтями на різних платформах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *