Ненормальне знамення” є одним із квестів у грі “Where Winds Meet”, який можна знайти під час дослідження Ревучих Пісків у Кайфені. Цей квест включає в себе безліч головоломок та бійок. Виконання його приносить чимало винагород, зокрема Екко Яшму, Ебоніт і Ліки.
Ось покрокове керівництво для завершення квесту “Ненормальне знамення”.
Перше, що потрібно зробити, це вирушити до Ефірної Гори, щоб розпочати квест.
На початку вам потрібно піднятися на територію Небесної Тераси, де слід подолати членів культу Сюаньюань і врятувати NPC, який плаче.
Далі, взаємодійте зі статуєю Блакитного Дракона: повертайте її так, щоб голова дивилася на маяк. Після цього станьте на платформу з традиційним символом, щоб активувати підйомник.
Потім вам потрібно дослідити залу, знайшовши механізм дверей. Візьміть символ Багуа, щоб отримати підказку для відкриття дверей. Під час взаємодії з механізмом дверей обертаєте внутрішні та зовнішні кільця до появи звуку клацання.
Користуючись підйомником, спустіться вниз і продовжте слідувати маркеру квесту до коридору, який веде до Ефірної Зали, де також будете мати можливість знайти Камінь Межі.
У Ефірній Залі вам потрібно очистити три хвилі ворогів. Будьте обережні, оскільки вороги можуть ставати напівпрозорими і викликати небезпечні вибухи. Після перемоги говоріть з NPC біля механізму, аби отримати ще одну підказку.
Щоб продовжити, використовуйте механізм, щоб обернути стелю до Знака Білої Тигриці. Коли символи почнуть світитися, двері відкриються.
Проходьте всередину та взаємодійте з головоломкою, пов’язаною зі знаками сузір’їв. Після завершення складання, перегляньте спогади Чжунюаня та виберіть одну з двох опцій.
На завершення, ви отримаєте Орб Північної Зірки: Небесний Ринок, він знадобиться для повернення Чжунюаню.
Далі перейдіть до Знака Чорної Черепахи, де потрібно вирішити ще одну головоломку з сузір’ям. Після виконання всіх завдань, повертайтеся до Чжунюаня з новими орбами.
Останній етап — це зустріч з Джином Чжонгюанем, якого захопила його внутрішня демон, тож вам потрібно його перемогти.
Наприкінці квесту слідуйте за маркером, щоб залишити це місце та завершити квест “Ненормальне знамення”.
