Компанія Ubisoft нещодавно провела зустріч з відомими контент-креаторами, такими як VarsityGaming та Doki з G2 Esports, щоб обговорити зростаючі проблеми у спільноті. Гравці та творці контенту протягом кількох місяців висловлювали критичні зауваження щодо тривалих проблем, таких як шахрайство після переходу на безкоштовну модель, нудні сезонні оновлення та зростаюча відстань між очікуваннями гравців і реальністю гри. Визнання Ubisoft слабкого зв’язку з комунікацією свідчить про те, наскільки серйозною стала ця проблема довіри.
Обіцяні заходи проти шахрайства звучать несерйозно
Ubisoft визнає, що їхні зусилля у боротьбі з шахрайством не в змозі впоратися з напливом шахраїв після оновлення Siege X. У новій заяві повторюються вже знайомі обіцянки: додаткові ресурси, фокус на “потужних шахраях” та оновлена система “Shield Guard”.
Хоча ці пункти звучать проактивно, вони не мають реального змісту. Varsity Gaming безпосередньо підкреслює, що студія неодноразово давала схожі обіцянки в минулому, але результатом завжди була лише розчарованість спільноти, коли ці плани не реалізовувалися. Згадування про можливість найму нових розробників для боротьби з шахрайством виглядає невизначено, враховуючи, що позиція керівника на даний момент залишається вакантною, що викликає сумніви у терміновості та здатності Ubisoft реалізувати суттєві зміни.
Баланс операторів
У контексті ігрового процесу Ubisoft визнала, що гравці страждають від втоми через часті зниження сил операторів і необхідності більш значущих покращень. Хоча процес балансування не завжди був ідеальним, Ubisoft показала, що здатна адекватно реагувати і відновлювати баланс (в межах розумного) у минулому.
Найближчі зміни серед сезону, включаючи повернення зниження сил Денарі, покращення Glaive-12 та відновлення імпактних гранат для Solis, відображають обережний підхід до вирішення мета-втоми без поспіху. Історично, команда балансування Ubisoft домоглася суттєвих поліпшень, впроваджуючи значні перебудови і коригування, які надали нове життя операторам та збагатили тактичну глибину Siege. Плани подальших покращень у 4 сезоні 10 року (Y10S4) та впровадження “Testing Grounds” демонструють відданість команди до поетапного вдосконалення та зворотного зв’язку від гравців.
Цей структурований підхід має на меті зібрати первинні відгуки та ретельно вдосконалити ігрові елементи перед повною інтеграцією, підкреслюючи відданість Ubisoft створенню збалансованого та цікавого досвіду для спільноти Siege.
Перегляд рейтингової системи: вже чотири роки
Заходи Ubisoft намагаються вирішити обурення щодо невдач рейтингової системи Ранговий 2.0, обіцяючи ще один суттєвий перегляд з більш прозорою системою прогресу та новими правилами матчмейкінгу.
Проте ці зміни, знову перенесені на пізніше, не отримали обіцянки реалізації до першої половини 11 року, через кілька років після початку спаду рейтингового матчмейкінгу. Пройшло чотири роки з моменту, коли ці проблеми вперше виникли, і повільний графік Ubisoft разом з невизначеністю залишили конкурентну базу без віри в реальні покращення.
Реакція спільноти
Спільнота розділилася в думках щодо оновлення від Ubisoft у рамках кампанії #SAVESIEGE. Багато людей побоюються, що Ubisoft знову не виправдає їх сподівань і гра продовжить своє падіння в невідомість.