Не дивлячись на чималу кількість чуток та витоків інформації, оновлення виявилось не таким вражаючим, як очікувалося. Чи було це погано? Не зовсім—з’явилися деякі цікаві зміни та доповнення, але жодне з них не заслуговує на звання великого ювілейного оновлення.
Що добре, а що ні?
По-перше, ротація карт від громади є хорошою практикою. Це дозволяє звичайним гравцям взаємодіяти з новими картами та дає можливість творцям показати свої роботи. Це також спонукає авторів створювати унікальні карти для спільноти.
Якщо ви полюбляєте карти від громади, то також зможете ознайомитися з Workshop, де представлені найбільш креативні карти та ігрові режими.
Щодо скриптів карт, то тут також є чимало оновлень. Valve, незвично для себе, стала прислухатися до картографів та додала корисні функції до скриптів.
У геймплейному плані зміни в неточності прицілу снайперів стали цікавим доповненням. Інші зміни були непоганими, але нічого особливого. Окрім нових громанських брелоків, власне, на цьому все.
Це було те оновлення, яке ми отримали до ювілею: жодного нового режиму, жодного оновлення проти чітерів, жодного Cobblestone або Animgraph 2.0—нічого суттєвого. (Як виключення, вони видалили «Майор» наклейки.)
Чому це розчарувало?
Як було сказано раніше, спільнота очікувала значного оновлення до ювілею. Після недавніх покращень, очікування були високими.
Справедливості заради, оновлення було значним—але не для звичайного гравця. Це було велике оновлення для ринку скіна та картографів. Для решти спільноти, яка просто щодня грає в гру, не було нічого нового для залучення.
Звісно, чотири нові карти—це добре, але вони залишаються громанськими, а не офіційними релізами Valve. Ніяких згадок про Cobble або Cache, і жодної новини про їхнє повернення в гру.
Крім того, нових ігрових режимів не було з лютого 2024 року, коли з’явився Arms Race. І навіть дуже очікуваний режим Retake досі не запущений.
Якщо у вашому регіоні немає активної спільноти, ви застрягли в режимі змагання/прем’єра, а з проблемами з читерами це не приносить задоволення (і про це також нічого не сказано).
Малі функції, такі як тег клани та cl_bob, все ще не з’явилися в CS2, хоча їх постійно вимагає спільнота. Також є проблеми з браузером серверів громади.
Не було покращень в субтитрах, механіці гри чи оптимізації. Те, що ми отримали, це відображення пристрасті спільноти, тоді як пристрасть Valve, здається, відсутня.
Чи справді Valve не працює над Counter-Strike?
Ми зовсім не стверджуємо, що Valve не працює над Counter-Strike 2; 2025 рік був чудовим роком для оновлень. Відбулися суттєві покращення в тому, як гра відчувається, AnimGraph 2.0 став бажаною зміною.
Проте грі потрібен новий режим, нова система місій виглядає невтішно, і в грі не вистачає цікавих моментів. І якщо порівняти прибутки Valve від гри, ювілейне оновлення виглядає—і продовжуватиме виглядати—розчаровуюче.